Proponuję odpowiedzialność.

41. Data: 2008-10-15 06:53:12

Temat: Re: Proponujdz? odpowiedzialnodz?dz?.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-to w Kp mówi sie,co Bóg chce,a czego nie chce.Simon i nie mówi
o Bogu jaki jest i co chce.Mówi o sobie.Zaczynasz byc od projekcji
specjalistka.

42. Data: 2008-10-15 11:48:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
Jednak odnosi sie wrazenie,iz jestes malolata,wlasnie ze wzgledu na
podeszly wiek.Swiat kiedys byl mlodszy mniej posuniety w
rozwoju,dzieci obecne to staruszkowie,tyle musza pojac.Kiedys mniej
rozwiniety swiat,z obecnej perspektywy jest dziecinny.Prznalezysz do
przeszlosci wiec jestes odemnie mlodsza.
> Dnia Tue, 14 Oct 2008 08:03:25 -0700 (PDT), glob napisa?(a):

dluzsza mete szkodza temu co broni.

43. Data: 2008-10-16 16:51:33

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

"
Panslavista-mnie zawsze draznil polski swiatek
dziecinny,wtórny,uladzony i pobozny.Polska nieruchomosc w historii
temu przypisuje.Polska impotencje w kulturze-gdyz nas Bóg prowadzil za
raczke.To grzeczne polskie dzieciństwo przecistawiam doroslej
samodzielnosci innych kultur.Ten naród bez filozofii,bez swiadomej
historii,intelektualnie miekki,duchowo niesmialy
"

Wydaje mi sie ze nie jestesmy niesmiali, ani niezaradni.
Polacy stoja bardzo wysoko w rankingach na przedsiebiorczosc i
zaradnosc.
Czy jestemy ulozeni, tak jak piszesz - tez bym sie spieral :)
Jestesmy toche bardziej "awanturniczy" niz taki Niemiec.

Wiec zanim zacznie sie nas samych krytykowac, trzeba sie dobrze
zastanowic, rzetelnie, jacy naprawde jestesmy. Bo krazy wiele stereotypow,
a my, Polacy lubujemy sie w narzekaniu na siebie samych :)

Mi sie wydaje ze brak nam jednosci w kraju, pozytywnych przywódcow.
Za duze podzialy, brak wspolnego celu.

Pozdrawiam,
Duch

44. Data: 2008-10-16 16:52:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale czekam na przyklad wspanialej, doroslej, samodzielnej kultury :-)

przylaczam sie do pytania

45. Data: 2008-10-16 16:57:02

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
c.googlegroups.com...

"Zauwazylas ze w Polsce
dojrzale kobiety traktuje sie jak dzieci,podejmujac za nie decyzje w
ramach prawd kosciola"

W Polsce kobieta ma bardzo silna pozycje wzgledem mezczyzny,
w porownaniu do innych krajów. Bylem w Niemczech i bylem zaskoczony
jak w zwiazkach malo maja do powiedzenia kobiety. U nas w rodzinie,
najczesciej kobieta rzadzi.
Kto podejmuje decyzje za kobiety?

Pozdrawiam,
Duch

46. Data: 2008-10-16 17:50:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch-polska nie ma co ukrywac to taki prowincjonalny,zasciankowy
kraj.Typowe dla tego tutaj jest to ze jak trwoga to do Boga.Papiezowi
pomników nastawiali,ale co zrozumieli.Ale jak rusek walnie,to ojcze
papiezu pomóz,to dziecinne.Pomogloby jakby cos zrozumieli,bo niestety
poglebial wiare.Ale lepiej jest ganiac 14stki.Ograniczac mozliwosci
ginokologiczne i tym samym decyzje.Pewna dziewczyna malo nie
zmarla.Przez wierzaca Pania lekarz,bo biedactwo sobie cos przerwalo po
seksie,a grzeszna to sie zignorowalo.Inny niewierzacy,w ostatniej
chwili poslal do szpitala.A najbardzie zabawna jest w polsce
nieznajomosc pradów epoki.Bozia rozgrzeszyka polaków z myslenia i taki
prad umyslowy jak Egzystencializm nie zainteresowal.Polacy w taki
sposób przedluzyli zywot komunizmu,którego i tak nie pojeli,bo byl
obcy.Scignieto Boga roli ojca-paly w twarz marksa i tak jest do tej
pory.

47. Data: 2008-10-16 17:58:15

Od: wil <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2008 10:50:32 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> papiezu pomóz,to dziecinne.Pomogloby jakby cos zrozumieli,bo niestety
> poglebial wiare.Ale lepiej jest ganiac 14stki.

Lewactwo i pedofilia dość często idą w parze.

> Ograniczac mozliwosci ginokologiczne i tym samym decyzje.Pewna dziewczyna malo nie
> zmarla.Przez wierzaca Pania lekarz,bo biedactwo sobie cos przerwalo po
> seksie

Lewak rzadko kiedy jest w stanie zrozumieć, że o konsekwencjach
należy myśleć przed, a nie po. Gdyby umiał myśleć, nie byłby
lewakiem.

--
Kto nie jest człowiekiem prawym, ten jest lewak

48. Data: 2008-10-16 22:15:13

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 06:23, glob <r...@g...com> wrote:
> Ikselka wrote:
>
> Jak napisze nocnik,to tez powiesz ze sie zachwycam,bo napisalem nocnik?
> Albo projektujesz snobizm,albo nie potrafisz ocenic,odróznic.Pustych
> zachwytów,od wypowiedzi które maja rece i nogi. Twoje odpowiedzi nie
> maja rak i nóg sa porabane,.Wisniaczka.

Też uważam, że sobie miło porozmawialiśmy.

49. Data: 2008-10-16 22:25:59

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 13:48, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> rozwiniety swiat,z obecnej perspektywy jest dziecinny.Prznalezysz do
> przeszlosci wiec jestes odemnie mlodsza.

Mówisz rzeczywiście jak starzec. Któremu wszyscy za długo powtarzali
jedną spiewkę: ze jest wspaniały. I uwierzył, biedak, że każde jego
słowo to sama esencja.
Jestes skostniałym staruchem psychicznym - nie jesteś w stanie
spojrzeć na żaden temat z przeciwnej strony niż masz ułożone - Weil to
myślicielka, bo tak sie naczytales i inni tak mówia, Miłosz to prorok
i promotor Polski. Której Polski? - tej, która nie istnieje, czy tej,
którą opluwasz razem z jej Kościołem? Ludzi w tym Kościele masz za
nic, to pytam się, gdzie sa twoi Polacy? Twoi, czyli ci, którzy
reprezentują wartości Twojej Weil czy Miłosza na przykład? Wskaż choć
jednego z imienia i nazwiska. Żyjesz w świecie czarnej iluzji, kochasz
naród, którego nie ma, masz proroków, którzy do Polski mieli sie nijak
- do tej, która jest. Ona im niczego nie zawdzięcza.
Biedny, pokręcony - psychiczny starcze.

50. Data: 2008-10-16 22:27:20

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 18:57, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> [...]
> w porownaniu do innych krajów. Bylem w Niemczech i bylem zaskoczony
> jak w zwiazkach malo maja do powiedzenia kobiety. U nas w rodzinie,

Jemu na mózg padło. czego sie pytasz.

kim sa synowie 'Ojca Swietego'?
Kownacki to mój idol
RAMa na której siedzi królowa nauk
do którego momentu pomoc jest pomocą?? - prosze o pomoc
Cytata dnia, czyli Niesioł radzi w sprawie Rady