Proponuję odpowiedzialność.

61. Data: 2008-10-17 08:59:07

Temat: Re: Proponujdz? odpowiedzialnodz?dz?.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 06:32, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> wrote in message

> Wróae do Ereca!

Toż mu właśnie napisałam.

62. Data: 2008-10-17 08:59:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> wrote in message

> I silnie związany ze wszystkim co katolickie, czyli z:
> - głupotą, fanatyzmem, moherem, dawaniem tyłka stonce, antysemityzmem,
> bałwochwalstwem, seksizmem, nacjonalizmem, kłamstwem, bezmyslnością....
> itd.... etc...

hehe, odrób lekcje i dokoncz mleko.
Duch

63. Data: 2008-10-17 09:00:05

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 08:58, "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:gd94kf$ofu$1@atlantis.news.neostrada.
pl...

> Polsko-katolicka odmiana Prawa Godwina spełniona.
> Można zamknąć dyskusje.
>
> ab.

Z ludźmi twgo pokroju dyskusja może polegać tylko na jednym: spadaj
tam, gdzie ci dobrze.
NAM dobrze tu.

64. Data: 2008-10-17 09:01:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 06:00, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> czlowieka i wzbogacenia wiary nowymi tresciami.A robili to ludzie w
> tym polacy,których ty tak ponizasz.Dlatego ich sie ceni a wami
> pomiata.Masz czysty przklad w wiadomosc will,jak tu faryzeusze podczas
> komunizmu nawet Boga potrafili ponizyc.Ja na miejscu marksa dumny bym
> by,gdyby Bogiem mnie bito.Tam wiare poglebiali i dopiero to stalo sie
> dynamitem Papiez-egzystencjalista.Dlatego dzieci stac jedynie na
> pomniki,bo przeciez jest papiez i chrystus absurdem dla ciemnoty
> polskiej,która doprowadzila ten kraj do mrocznego snu wariata.

Przykro mi to pisać, ale to Twój mroczny sen.

65. Data: 2008-10-17 09:33:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...
On 17 Pae, 06:32, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> wrote in message

> Wró? do Ereca!

Toý mu wuaúnie napisauam.

Jakiej strony kodowej używasz?

66. Data: 2008-10-17 09:34:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
h.googlegroups.com...

Cieszę się, że jesteś, "bez ulotek pusto tu jest"... :-))

67. Data: 2008-10-17 10:06:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch-a wiesz ze Ikselka pojecia nie ma o czym pisze.Nabijacie sie z
papieza i Chrystusa.Ponizacie glebokie prawdy wiary.Co jedynie
potwierdza ciemnote i dziecinade.A miales za te stwierdzenia
pretensje,wiec dlaczego swoim zachowaniem je potwierdzasz.Najpierw
trzeba siebie zmienic,a pózniej sie obrazac.Niebywale katolicy atakuja
katolicyzm.

68. Data: 2008-10-17 10:15:47

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "glob" <r...@g...com> napisal w wiadomosci

>Ponizacie glebokie prawdy wiary.

Mozesz podac przyklad 'glebokiej prawdy wiary'?

69. Data: 2008-10-17 10:19:36

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wil" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Lewactwo i pedofilia dość często idą w parze.

Powiedz, czemu podobni Tobie tak często burzą się na stwierdzenia 'bycie
księdzem i pedofilem często idzie w parze' a sami tak chętnie piszą
analogiczne zdania?
Czy to prawda objawiona czy może ma jakieś uzasadnienie?

70. Data: 2008-10-17 10:36:13

Od: wil <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Oct 2008 12:19:36 +0200, JanB napisał(a):

> [...]
>
> Powiedz, czemu podobni Tobie tak często burzą się na stwierdzenia 'bycie
> księdzem i pedofilem często idzie w parze' a sami tak chętnie piszą

Lewak zwykle nie rozumie prostych pojęć.
Proste pojęcie jest takie - "jeśli nie jesteś człowiekiem prawy,
to jesteś lewak".
Jeśli jakiś ksiądz nie jest człowiekiem prawym, to też jest
lewakiem. Co w niczym nie zmieni faktu, że lewactwo, jako
nieprawość, próbuje nieuczciwie obsmarowywać także uczciwych
ludzi. Taka już jest jednak natura lewactwa i dziwić się temu
można nie bardziej, aniżeli temu, że pies szczeka.

--
Kto nie jest człowiekiem prawym, ten jest lewak

kim sa synowie 'Ojca Swietego'?
Kownacki to mój idol
RAMa na której siedzi królowa nauk
do którego momentu pomoc jest pomocą?? - prosze o pomoc
Cytata dnia, czyli Niesioł radzi w sprawie Rady