Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana

11. Data: 2002-07-30 07:12:07

Temat: Re: Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana
Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
news:Pine.GSO.4.44.0207292352230.9900-100000@dorota.
am.torun.pl...

> RFD
>
> Nazwa grupy: pl.sci.medycyna.moderowana

oczywiscie za, czekamy zatem na oficjalne RFD
T.

12. Data: 2002-07-30 07:36:32

Od: "Zoozka" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No jasne, ze ZA
Zoozka

13. Data: 2002-07-30 08:09:33

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002, Marek Bieniek wrote:

> Ale uważam również, podobnie jak Marcin Dębowski, że najlepszym wyjściem
> była by zmiana statusu pl.sci.medycyna na moderowaną i utworzenie pl.

przypuszczam, ze takie rozwiazanie byloby znacznie trudniejsze
i powodowaloby meczaca dyskusje na temat demokracji, praw
czlowieka itp. tak jak to sie dzialo na wielu moderowanych
listach na ktorych zamiast merytorczynie dyskutowac zaczeto
kontestowac decyzje moderatora. Dlatego zasada - tworzymy
od nowa - moze byc skuteczniejsza

P.
----

14. Data: 2002-07-30 08:10:30

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002, Tomasz Bandurski wrote:

> oczywiscie za, czekamy zatem na oficjalne RFD

rfd zostalo wyslane, zreszta zgodnie z propnowanym
formularzem

P.
----

15. Data: 2002-07-30 09:09:46

Od: "Krzysztof Pujdak" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze powiem, ze jest mi to obojetne, bo i tak rzadko bralem udzial w
dyskusjach (a bede bral udzial jeszcze rzadziej), ale pozwole sobie
zauwazyc, ze taki pomysl przyczyni sie do kompletnej degradacji
pl.sci.medycyna, na ktora beda pisali juz tylko zupelni lamerzy, fani magii
itp...
pozdrawiam
Krzysztof

16. Data: 2002-07-30 09:44:16

Od: "budowa-2" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem za!

mat

17. Data: 2002-07-30 10:05:09

Od: "B@ltazar" <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

A adres tej grupy zmienimy na medycyna `ala Pani DOmu

18. Data: 2002-07-30 10:06:58

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002, Marek Bieniek wrote:

> obrzezania i tak dalej.

a propos - bez zadnych ani politycznych ani religijnych
ani tez innych zastanawiam sie czy dyskusja na temat
antykoncepcji powinna znajdowac sie w zakresie tematyki
grupy moderowanej czy raczej powinno dazyc sie do utworzenie
odrebnej grupy.
Antykoncepja jak najbardziej miescie sie w zakresie
medycyny naukowej jednak
chodzi o to, ze pytan na tematy antykoncepcji
jest bardzo duzo stad mozliwe, ze powinno sie rozwazyc
stworzenie odrebnej grupy i zaproszenie tam doswiadczonych
w tej materii ginekologow.

Pytam jakie jest Wasze zdanie

P.
----

19. Data: 2002-07-30 10:11:52

Od: "anyia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.44.0207301012240.10368-100000@dor
ota.am.torun.pl...

> [...]
> jest bardzo duzo stad mozliwe, ze powinno sie rozwazyc
> stworzenie odrebnej grupy i zaproszenie tam doswiadczonych

IMHO osobno.
Wydaje mi sie ze lekarza inenj specjalnosci mogloby cos trafic, jak
bedzie czytal po raz pietnasty w tygodniu pytanie o trzygodzinne
opoznienie we wzieciu tabletki ;-)

--
Pozdrawiam serdecznie
Anyia

20. Data: 2002-07-30 10:40:34

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ai5ocf$luu$1@news.tpi.pl>, w...@e...pl says...
> A adres tej grupy zmienimy na medycyna `ala Pani DOmu

Nie obrazaj Pani Domu - Reader's Digest jest odpowiedniejsza nazwa.;-))

test
plamka
krew z nosa.
Unidox Solutab?