Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana

71. Data: 2002-08-16 00:15:45

Temat: Re: Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana
Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Aug 2002 01:45:16 +0200, Piotr Kasztelowicz
<P...@d...am.
torun.pl>:

> to jest uwaga personalna a takich nie pisuje sie na grupy
> i listy - przynajmniej medyczne. Przynajmniej na medycznych
> obowiazuje zasada, ze krytykujemy poglady a nie osoby.
> Jak widac sama rozpoczelas flame war - ja nie zamierzam
> jej kontynuowac.

Tak, tak. Oczywiście. Bo przecież to:

/-----
On Fri, 16 Aug 2002 00:16:25 +0200, Piotr Kasztelowicz
<P...@d...am.
torun.pl>:
[...]
| Gdybys wspolnie z
| Z. Zimnym napisala propozycje takiego wniosku prawidlowo
| formalnie napisanego to byloby to bardziej konstruktywne
| niz mentorstwo
[...]
\\-----
...to nie była uwaga personalna. To był jawny dowód wyższości grup
medycznych nad resztą świata ;>

A teraz poważnie: zacząłeś snuć fantazje na temat tego, co ja,
*personalnie*, miałabym Twoim zdaniem zrobić i z kim. No to Ci
napisałam, dlaczego tego nie zrobię. Oczywiście mogłam posłużyć się
jakąś zgrabną wymówką w rodzaju: nie zrobię tego 'nie dlatego, ze mam
ograniczone mozliwosci czasowe tylko dlatego, ze ja mam tez ograniczenia
czasowe' (BTW - rewelacyjne sformułowanie), ale akurat tak się złożyło,
że wolałam podać prawdziwy powód.

Nina
--
Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
<n...@h...pl>>>;->>>>>> ____________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _

72. Data: 2002-08-16 10:37:41

Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz z grupy pl.news.nowe-grupy w
<P...@d...am.
torun.pl> pisze:

> [...]
> formalnie poprawiac zadnych RFD. Jesli T. Surmacz czy inni
> odpowiedzialni uznaja, ze ilosc bledow w RFD jest niedopuszczalna, ze
> nie mozna glosowac nad wnioskiem to rezygnuje i to nie dlatego, ze
> mam ograniczone mozliwosci czasowe tylko dlatego, ze ja mam tez
> ograniczenia czasowe, obowiazki, ktore nie pozwalaja mi na sleczenie
> nad tekstami Z. Zimnego. Gdybys wspolnie z Z. Zimnym napisala
> propozycje takiego wniosku prawidlowo formalnie napisanego to byloby
> to bardziej konstruktywne niz mentorstwo tym bardziej ze sieciujacy
> lekarze staraja sie wielu osobom pomagac na ile sie da.

Piotrze, dyskutujesz z Niną. Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj
http://www.winternet.com/~mikelr/flame41.html.

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

Keyboard missing - press F3 to continue
-- Message seen on an Apricot PC

73. Data: 2002-08-16 13:01:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Aug 2002, Miros/law L. Baran wrote:

> Piotrze, dyskutujesz z Niną. Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj
> http://www.winternet.com/~mikelr/flame41.html.

dyskusje z Nina przenioslem na priva i nie idzie chyba zle.
Natomiast z uwagi na zapowiedziana pomoc Marcina Debowskiego
jak sadze napiecie zostalo nazwyczajniej w swiecie rozladowane
co wiecej daje szanse ze ta grupa powstanie :-) jesli
glosowanie przejdzie na tak - to odnosnie reszty mojej
wypowiedzi, ktora odnosila sie do reszty. Kazdy nie musi
sie jak wiadomo na wszystkich znac i moge obiecac pomoc
w utworzeniu moderowanej grupy z korzyscia dla chorych
szukajacych informacji i wyjasnienia ale byc moze
nie potrafie wszystkiego zwazywszy, ze moim glownym
zajeciem jest leczenie ludzi - i tak poza tym radze
sobie z administrowaniem kilkoma Sun'ami ...
Jesli grupa ma byc z korzyscia dla polskich pacjentow
z Polski to pozostawienie jej w hierarchii pl daje
mozliwosc dostepu do niej przez ludzi z Polski, poniewaz
grupy pl sa subskrybowane przez wiekszosc polskich serwerow
nntp. Dla lekarzy polonijnych jak napisal dradam korzystniejsze
moze byc natomiast zalozenie jej poza hierarchia pl (takze
z roznych wzgledow). Chcialbym aby grupa sluzyla pomocy
ludziom a nie zaspokajaniu ambicji nas lekarzy i o to
chodzilo w tym postingu. Wiecej merytorycznych
i zaangazowanych uwag mogloby pomoc rozwiac watpliwosci
bo ja mam takie, czy w ogole sie w to jeszcze angazowac
a dradam czy nie zalozyc innej grupy poza hierarchia pl
i taki jest tego efekt.

Pozdrowienia

P.
--