Re: Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana

From: n...@h...pl (Nina Liedtke)
Newsgroups: pl.news.nowe-grupy,pl.sci.medycyna
Subject: Re: Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana
Date: Fri, 16 Aug 2002 02:15:45 +0200
Sender: n...@p...onet.pl@ppp-213.mcnet.pl

On Fri, 16 Aug 2002 01:45:16 +0200, Piotr Kasztelowicz
<P...@d...am.
torun.pl>:

> to jest uwaga personalna a takich nie pisuje sie na grupy
> i listy - przynajmniej medyczne. Przynajmniej na medycznych
> obowiazuje zasada, ze krytykujemy poglady a nie osoby.
> Jak widac sama rozpoczelas flame war - ja nie zamierzam
> jej kontynuowac.

Tak, tak. Oczywiście. Bo przecież to:

/-----
On Fri, 16 Aug 2002 00:16:25 +0200, Piotr Kasztelowicz
<P...@d...am.
torun.pl>:
[...]
| Gdybys wspolnie z
| Z. Zimnym napisala propozycje takiego wniosku prawidlowo
| formalnie napisanego to byloby to bardziej konstruktywne
| niz mentorstwo
[...]
\\-----
...to nie była uwaga personalna. To był jawny dowód wyższości grup
medycznych nad resztą świata ;>

A teraz poważnie: zacząłeś snuć fantazje na temat tego, co ja,
*personalnie*, miałabym Twoim zdaniem zrobić i z kim. No to Ci
napisałam, dlaczego tego nie zrobię. Oczywiście mogłam posłużyć się
jakąś zgrabną wymówką w rodzaju: nie zrobię tego 'nie dlatego, ze mam
ograniczone mozliwosci czasowe tylko dlatego, ze ja mam tez ograniczenia
czasowe' (BTW - rewelacyjne sformułowanie), ale akurat tak się złożyło,
że wolałam podać prawdziwy powód.

Nina
--