Prośba - ankieta do pracy mgr

1. Data: 2007-03-04 15:33:20

Temat: Prośba - ankieta do pracy mgr
Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę pracę magisterską na temat spożycia miodu oraz wykorzystania
produktów pszczelich w medycynie naturalnej i kosmetyce. Byłabym
ogromnie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety dostępnej na stronie:
http://webankieta.pl/survey/w37xmerlsmc/p

Pozdrawiam,
Paulina P.

2. Data: 2007-03-04 18:26:50

Temat: Re: Prośba - ankieta do pracy mgr
Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszę pracę magisterską

a ankieta jest bez sensu!!! byla konsultowana z promotorem? czytano jakies
informacje na temat metodologii prac mgr czy tworzenia ankiet?

chcialem wziasc udzial, poswiecilem czas...
ale nie chcialem odpowiadac na wszystkie pytania, bo nie ma odpowiedzi,
ktora jest wedlug mnie wlasciwa
i nie mozna wyslac ankiety, bo pytania sa niby obowiązkowe
trudno

np.
15. Czy stosował(-a) Pan/Pani kiedykolwiek produkty zawierające mleczko
pszczele?

mozliwe odpowiedzi sa dziwne

ja wierze w skutecznosc medycyny naturalnej, ale nie mam zamairu stosowac
mleczka pszczelego

i co?

pozdrawiam

sov.

3. Data: 2007-03-04 19:32:31

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pałka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> produktów pszczelich w medycynie naturalnej i kosmetyce. Byłabym ogromnie
> wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety dostępnej na stronie:

bez sensu ta ankieta, szkoda czasu :(, nie można zakończyć pomijając
niektóre pytania

4. Data: 2007-03-05 08:37:24

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ktora jest wedlug mnie wlasciwa
> i nie mozna wyslac ankiety, bo pytania sa niby obowiązkowe

Faktycznie...

Jak się na 10 pytanie odpowie spadziowy, to na jedenaste nie ma się jak
odpowiedzieć...
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

5. Data: 2007-03-05 12:38:09

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pałka napisał(a):
> [...]
> produktów pszczelich w medycynie naturalnej i kosmetyce. Byłabym
> ogromnie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety dostępnej na stronie:

ankieta zawiera wyrazne bledy logiczne...
prosze poprawic to moze uda mi sie ja wyslac...
Mars

6. Data: 2007-03-05 16:32:12

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z przedmówcami. Ja mam alergię na propolis i inne produkty
pszczele, przypadłość dość częsta, a nie ma takiej opcji w ankiecie;)

Marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

Salceson
Czipsy
He..he