Prośba o poradę. Czym czyścić blachę nierdzewną?

1. Data: 2002-09-27 12:02:20

Temat: Prośba o poradę. Czym czyścić blachę nierdzewną?
Od: "modina" <m...@m...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W czasie remontu zamontowaliśmy nową kuchenkę i okap z blachy nierdzewnej.
Okap czyściłem dobre dwie godziny zanim pozbyłem się wszystkich śladów po
paluchach po montażu. Z kuchenką wcale nie poszło mi lepiej.
Czy macie jakiś sprawdzony sposób, by po kucharzeniu doprowadzić kuchenkę do
przyzwoitego wyglądu i by nie zajmowało to więcej czasu niż samo gotowanie?
Z emaliowaną kuchenką nie było najmnieszych problemów, a ta nierdzewka wyśle
mnie kiedyś do Tworek.

Bardzo proszę o poradę, jak i czym to czyścić?

Pozdrawiam Tomek - modina

1. Data: 2002-09-27 12:02:36

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"modina" <m...@m...and.pl> wrote in message
> [...]
gotowanie?
> Z emaliowaną kuchenką nie było najmnieszych problemów, a ta nierdzewka

Moj okap z blachy nierdzewnej myje Mr Muscle. Z dobrym rezultatem i szybko.

1. Data: 2002-09-27 12:03:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "modina" <m...@m...and.pl> napisał w wiadomości
> [...]
gotowanie?
> Z emaliowaną kuchenką nie było najmnieszych problemów, a ta nierdzewka

Wymienić znowu na emaliowaną... Nierdzewna nie sprawdza się nawet w kuchni
mojego brata, której jedynym zadaniem jest ładnie wyglądać...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-27 12:04:15

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.

Cześć :)

> [...]
gotowanie?
> Bardzo proszę o poradę, jak i czym to czyścić?

Zabrzmi dziwnie, ale mnie do mycia zlewu z nierdzewnej blachy najlepiej
sprawdza się Ajax Żel do łazienek. Serio.
Może i do okapu i kuchenki się nada. Ale niestety trzeba spłukiwać.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

"I hope you had the time of your life..."
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881

1. Data: 2002-09-27 12:27:56

Od: "modina" <m...@m...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj okap z blachy nierdzewnej myje Mr Muscle. Z dobrym rezultatem i
szybko.

Taki jak do mycia szyb, czy może inny "typ"?
I dzięki za błyskawiczną odpowiedź.

Tomek

1. Data: 2002-09-27 12:32:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypuszczam, że może za kolejne 13 lat (tyle przetrwała poprzednia
> kuchenka) będzie taki następny gruntowny remont. Nie chciałbym żyć w
> poczuciu, że wywalilismy pieniądze w błoto. Przecież ludzie użytkują takie
> blaszaki, wiec mam nadzieję, że dopracowali się skutecznych metod;-)

Najlepszą jest najemna siła robocza, która to cierpliwie doczyści na błysk,
ale co byś nie robił, to zostają zarysowania...

1. Data: 2002-09-27 12:33:28

Od: "modina" <m...@m...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-27 12:34:59

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> szybko.
> >

> Taki jak do mycia szyb, czy może inny "typ"?
> I dzięki za błyskawiczną odpowiedź.

Taki jak do szyb.

1. Data: 2002-09-27 14:03:28

Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Sep 2002 14:33:28 +0200, modina wrote:

> [...]
> poczuciu, że wywalilismy pieniądze w błoto. Przecież ludzie użytkują
> takie blaszaki, wiec mam nadzieję, że dopracowali się skutecznych

Proponuje wszelkie mleczka czyszczace, ale odradzam stosowanie wszelkich
zwiazkow z 'aktywnym chlorem' typu Domestos, Ace, to niestety moze
zniszczec blache.

Pozdrawiam,

Nik (chemik)

1. Data: 2002-09-27 16:27:23

Temat: Re: Pro&para;ba o porad&ecirc;. Czym czy&para;ci&aelig; blach&ecirc; nierdzewn&plusmn;?
Od: m...@i...pl (mjadzia) szukaj wiadomości tego autora

modina wrote:

> [...]
ta nierdzewka wyśle
> mnie kiedyś do Tworek.

> Bardzo proszę o poradę, jak i czym to czyścić?

Czesc
od roku mam plyte nierdzewna i okap tego samego typu
firmy Ariston .
W sklepie z gospodarstwem domowym , gdzie kupilam
sprzet kupilam tez "kosmetyki " do jego czyszczenia .
Do powierzchni nierdzewnych jest specjalne mleczko ,
ktore u mnie swietnie sie sprawdza . Sciera
powierzchnie metalu nie pozostawiajac zadnych sladow .
Kosztuje ok.20zl , ale ilosc ktorej
nalezy uzyc jest minimalna . Pieknie rozpuszcza tez
przypalenia ,np.po wykipieniu ziemniakow czy inne
Polecam.
Pozdrawiam
mjadzia.

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

Obiad
mam wielki sloj majonezu (swidnickiego)
Relacja na zywo z pieczenia tortu jablkowo-kokosowego z rodzynkami w/g Lilli.
nozyk do maszynki do mięsa... ;-)
zupa krem szpinakowy