Prośba o przetłumaczenie

1. Data: 2005-11-17 11:46:09

Temat: Prośba o przetłumaczenie
Od: "Magda" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Kończę wyszywanie obrazka, niestety nie ukończę go bez pomocy osoby znającej
angielski.
Proszę o przetłumaczenie:

Add a little white stitch to eyes with 1 starand where marked
Mouth-make French knot in 611

Backsticht in order given:
Backstitch hair (except )in 436
Backstitch eyes, angels nose and eye brows in 611
Backstitch flesh (incuding ) in 612
Backstitch wing and halo in 620
Backstitch white gown (except on sleeve) in 318
All other backstitch (including on sleeve) in 611
Pomóżcie proszę
Pozdrawiam Magda

2. Data: 2005-11-17 11:56:10

Temat: Re: Prośba o przetłumaczenie
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> Proszę o przetłumaczenie:
>
> Add a little white stitch to eyes with 1 starand where marked

Dodaj mały (krzyżyk? jeśli to w krzyżykach było) biały do oczu -
wyszywając 1 nitką.

> Mouth-make French knot in 611

Usta zrób french-knotem (jest w FAQ link do nauki tego) nicią nr 611

> Backsticht in order given:

backstiche w kolejności:

> Backstitch hair (except )in 436

włosy (nić 436) [bez czegoś, ale mam tylko except, a nie widze co po nim
- tam byl znaczek, slowo?]

> Backstitch eyes, angels nose and eye brows in 611

b. oczy, anielski nos i brwi (611)

> Backstitch flesh (incuding ) in 612

b. błyskawica (612) [a tu z kolei z czymś, ale też nie widzę nic po
including]

> Backstitch wing and halo in 620

b. skrzydeł i aureoli (620)

> Backstitch white gown (except on sleeve) in 318

b. białej szaty (oprócz rękawa) (318)

> All other backstitch (including on sleeve) in 611

pozostałe b. - 611

> Pomóżcie proszę

Mam nadzieję, że rozjaśniłam :)

--