Prosta salata,ale jaka pyszna wyszla :))

1. Data: 2003-03-13 09:18:49

Temat: Prosta salata,ale jaka pyszna wyszla :))
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To bylo na zasadzie: co mi jeszcze zostalo w lodowce.
Puszka groszku
pol glowki kapusty pekinskiej
smietana
majonez
sol

No i pare lyzeczek smietany wymieszac z paroma lyzeczkami majonezu, wladowac
do posolonej kapusty i groszku. Wymieszac i wcinac. Ach, co to byl za smak!
Robi sie minute, wcina tez :)) Polecam. Nastepnym razem cos jeszcze dodam.
Moze ogorek?

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-13 09:25:37

Temat: Re: Prosta salata,ale jaka pyszna wyszla :))
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Ostanio zrobilam bardzo podobnie, zamiast ogórka dałam kukurydzę z puszki.

Inna wariacja to kapusta polana sosem: jogurt naturalny + majonez + ocet winny
+ pieprz + czosnek zmiażdżony! pychotka! spróbuj!

Pozdrawiam
maniaczka kapusty pekińskiej :) Iwona

1. Data: 2003-03-13 10:23:25

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Użytkownik " wrote:

> Pozdrawiam
> maniaczka kapusty pekińskiej :) Iwona

To sprbuj samą kapuste z oliwą z oliwek, octem cytrynowym, solą, pieprzem i
cukrem :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-13 10:29:31

Od: "tala" <t...@p...pless.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wczoraj tworzac na tej samej zasadzie ("co zostalo w lodowce") dalam:
puche kukurydzy,
ser zolty pokrojony w drobna kostke,
ogorek kiszony (nie za duzo),
2 jajca
cebulke zielona (z okna, nie z lodowki :))
i majonez
(sol, pieprz, takie tam)
i tez bylo bardzo dobre!!

tala

1. Data: 2003-03-13 14:35:28

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tala" <t...@p...pless.pl> napisał w wiadomości
> A ja wczoraj tworzac na tej samej zasadzie ("co zostalo w lodowce") dalam:
> puche kukurydzy,
> ser zolty pokrojony w drobna kostke,
> ogorek kiszony (nie za duzo),
> 2 jajca
> cebulke zielona (z okna, nie z lodowki :))
> i majonez
> (sol, pieprz, takie tam)
> i tez bylo bardzo dobre!!
>
> tala
>

> witam:)))
> Ja robie podobnie, lecz dodaje jeszcze pomidorka. Pycha, to malo
powiedziane:))
Sylwia (cari)

1. Data: 2003-03-13 14:37:36

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

cari:

a ja mam jeszcze prostszą, która mi wyszła "przez przypadek". Puszka
kukurydzy, mniej więcej tyle samo dzikiego ryżu, pęczek koperku. Do tego
sól, pieprz i ocet balsamico do smaku. Gotowe. Żryć.

Waldek

oscypek
Rokpol a pizza
murzynek, kokos i owoce?
kotlety mielone?
Perelki grupowe - ciasta, ciastka i inne slodkosci