Prostata czy zapalenie korzomków?

1. Data: 2007-07-14 06:12:52

Temat: Prostata czy zapalenie korzomków?
Od: "Max" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, od kilku lat mam OKRESOWE zle samopoczucie, łapanie
'wilka' nawet od chlodnego (nie zimnego) siedzenia w samochodzie,
niedosikiwanie i częste sikanie, ból po wytrysku, ból w okolicy lędźwiowej,
slaby wzwód Najgorszy jest ten ból w dolnej partii krzyża, taki dołujący,
nie mocny, ale jednostajnie dręczący. Te sprawy, które wymieniłem, mam
okresowo, ale ostatnio od miesiąca to już b. źle się czuję i zrobiłem z tego
powodu wiele badan, a przy strajkach lekarzy zabuliłem nieco za to. Ale w
końcu zdrowie jest jedno :) Sęk w tym, że lekarze nie mają czasu (!) na
wysłuchanie mnie do końca i próbowali (na szczęscie probowali ) mi wmawiać
lumbalizację, nerki, itd. Ale dopiero moje czytanie neta, wnikliwe
obserwowanie siebie i ostatnio wyraźniejsze problemy z sikaniem, i sugestia
na USG czy aby nic nie mam z prostatą dały mi (nie lekarzom!) dużo do
zrozumienia.
Zamierzam udać sie do urologa, ale przed tym pytanie: Czy objawy tzw.
zapalenia korzonków i zapalenia prostaty (ból promieniujący wokolicy
ledźwiowej) są podobne? Pozdrwiam

2. Data: 2007-07-14 08:00:00

Temat: Re: Prostata czy zapalenie korzomków?
Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Max napisał(a):
> [...]
> Zamierzam udać sie do urologa, ale przed tym pytanie: Czy objawy tzw.
> zapalenia korzonków i zapalenia prostaty (ból promieniujący wokolicy

Tak. Podobne objawy mogą dawać również hemoroidy. Urolog z USG
wyeliminuje prostatę (badanie niezbyt przyjemne, należy się do niego
odpowiednio przygotować)... a swoja drogą jak robiłeś USG to chyba
diagnozował Cię lekarz czy kowal...

Pozdrawiam
Juanitos

3. Data: 2007-07-14 09:53:50

Od: "Max" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prostatę (badanie niezbyt przyjemne, należy się do niego odpowiednio
> przygotować)... a swoja drogą jak robiłeś USG to chyba diagnozował Cię

Robilem tylko USG jamy brzusznej i wyszla powiekszona prostata, a diagnostyk
zapytał czy mam jakies problemy z nią -odpowiedzialem ze nie, bo nie
łączylem mc temu tego bólu z prostatą, a nie chcialem mu wrzucać tysiąc
róznych objawow, niekoniecznie powiazanych. Zresztą wiecie, ze nei da sie na
spoko opowiedziec wszsytkich wątków i spostzrezen, bo nawet najlepszy lekarz
(nawet prywatnie) patrzy na zegarek...
Zamierzam zrobic USG prostaty -choc nie wiem czy bedzie dokladniejsze? Poza
tym te pytania są przed moją wizytą prawdopodobnie u urologa, chcialbym sie
czegos wiecej dowiedziec.. Dzieki

4. Data: 2007-07-14 13:38:50

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Max napisał(a):

> [...]
> tym te pytania są przed moją wizytą prawdopodobnie u urologa, chcialbym sie

Jak idziesz do urologa to wybierz takiego co robi na miejscu USG; wtedy
diagnoza jest prawie 100% pewna. Widzi na ekranie i maca paluszkiem...
Trzeba byc po przeczyszczeniu, odgazowaniu (espumisan) i opitym wodą jak
bąk z pełnym pęcherzem...

Powodzenia
Juanitos

Podręcznik/atlas anatomii
Pas wyszczuplający i uczulenie?
Amoksiklav a alkohol - troszkę inna sytuacja
przepuszczalność tlenu w soczewkach kontaktowych
Re: drżenie powieki