Prosto w serce

1. Data: 2000-10-12 16:44:22

Temat: Prosto w serce
Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm, ij ZNAM ten bol!!!! milosc bez wzajemnosci to najgorsza rzecz jaka mi
sie przetrafia....... teraz nie mam nawet z nim kontaktu i strasznie
tesknie..... wczoraj zadzwonilam tylko po to by uslyszec jego glos ale
musialam sie rozlaczyc bo to numer jego kobiety i nie moge tam dzwonic...
mowia, ze czas leczy rany...............ale ile trzeba czasu by zapomniec i
by nie bolalo?

1. Data: 2000-10-13 05:37:32

Temat: Re: Prosto w serce
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania"
> [...]
> mowia, ze czas leczy rany...............ale ile trzeba czasu by zapomniec

Dzięki za słowa otuchy. Uczeni w piśmie radzą że jedynym sposobem jest
znalezienie innego partnera. Niektórzy też twierdzą, że w trakcie poszukiwań
nie należy się zrażać niepowodzeniami. Ktoś użył porównania do agentów
ubezpieczeniowych, których podstawową umiejętnością powinna być umiejętność
zaakceptowania czyjejś odmowy. Łatwo powiedzieć trudniej wykonać. W każdym
razie sugestię że nasza oferta powinna być skierowana do większej liczby
osób, bo to zwiększa prawdopodobieństwo wygranej, uważam za sensowną.
hans1

1. Data: 2000-10-13 11:58:27

Od: a...@i...pl (Przemek) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mowia, ze czas leczy rany...............ale ile trzeba czasu by zapomniec i

W moim przypadku jakieś 2-3 lata. Ale ślad i tak pozostanie.

-=[PB]=-

-------R------E------K------L------A------M------A--
-------
Konkurs "wwweekend w Zurichu"
Nagrody: weekend w 4-gwiazdkowym hotelu w Zurichu dla 2 osób, 100 zegarków
szwajcarskich Swatch. Kliknij !!!
www.zurich.pl/konkurs

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

Nic nie warta
nerwica
A co z Barbara z \"Nocy i dni\"?
jak wam sie podoba Bush pociagajacy nosem w deabcie z Gore'm
Najdziwniejszy sen