Protestuj przeciw

1. Data: 2010-04-14 11:28:01

Temat: Protestuj przeciw
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panstwa

jestem osoba bardzo tolerancyjna.
Jednak sa pewne granice.
Trwa medialne show zwiazane z tragedia.

Dlaczego wszyscy tak to przezywaja,
dlaczego media robia taki show,
co budzi moj gleboki sprzeciw?
Dlaczego nikt nie pytal mnie o zgode?

Przeciez psychologowie mowia, ze
nadmierne mitologizownie smieci jest wrecz niebezpieczne!

Pytam!
- dlaczego aktualny kandydat na prezydenta, Komorowski
_powtarza_ bledy poprzednika?
Tego ktory tak wiele razy oglaszal zalobe narodowa.

Powiedz "STOP" samowoli wladzy!
Powiedz stop samowoli Komorowskiego!
Pokaz wladzy ze Twoj glos tez sie liczy!

=Ogolnopolski protest przeciw samowoli Komorowskiego=

2. Data: 2010-04-14 11:32:25

Temat: Re: Protestuj przeciw
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> Przeciez psychologowie mowia

Chyba 1, jak na razie, tak mowil...

> ze nadmierne mitologizownie smieci jest
> wrecz niebezpieczne!

Śmieci? To rzeczywiscie moze byc grozne. ;-)

> Pytam!
> - dlaczego aktualny kandydat na prezydenta, Komorowski
> _powtarza_ bledy poprzednika?

Jakie bledy powtarza?

> Powiedz "STOP" samowoli wladzy!

Plizzzz.

> Powiedz stop samowoli Komorowskiego!
> Pokaz wladzy ze Twoj glos tez sie liczy!

Jakies instrumenty tego sprzeciwu juz skonstruowales?
I.

3. Data: 2010-04-14 11:59:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> Witam Panstwa
>
> jestem osoba bardzo tolerancyjna.

Taaa, szczegolne wobec zydow.

4. Data: 2010-04-14 13:38:03

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Jakie bledy powtarza?

Oglasza zalobe narodowa a potem jeszcze przedluza o 2!
Jeszcze nie zostal prezydentem a juz podsyca ta cala szopke

=Ogolnopolski protest przeciw samowoli Komorowskiego=

= Koniec komunikatu dla tubylcow. Wracaj do pracy =

5. Data: 2010-04-14 13:42:07

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Oglasza zalobe narodowa a potem jeszcze przedluza o 2!

Bo sa wtedy: msza za tych, co zgineli oraz pochowek.

> Jeszcze nie zostal prezydentem a juz podsyca ta cala szopke

Jakos dziwnie to widzisz...
I.

6. Data: 2010-04-14 14:12:21

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jakos dziwnie to widzisz...

Jest szopka, mitologizowanie smierci, czy nie?
A kto wydal decyzje o tej calej zalobie? Kto ja przedluzyl?
Sprawdz fakty, a zrozumiesz...

Druch

7. Data: 2010-04-14 14:23:59

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Jest szopka, mitologizowanie smierci, czy nie?
> A kto wydal decyzje o tej calej zalobie? Kto ja przedluzyl?

Mi tez sie to srednio podoba, ale jest uzasadnione - beda sie odbywac
najwieksze uroczystosci zalobne w kraju. Zastanow sie, jakby to
wygladalo (takze w oczach swiata): jest pogrzeb prezydenckiej pary, a tu
dyskoteka dudni.
I.

8. Data: 2010-04-14 14:35:39

Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 12:28, "Druch" <e...@n...com> wrote:

> Dlaczego nikt nie pytal mnie o zgode?

Nie pytali cię? O kurde, a u mnie byli w sobotę o 19:37 i zapytali,
powiedziałem "jak dla mnie to wporzo", powiedzieli "lol, thx" i poszli
do sąsiada.

A tak na poważnie, nie masz innych problemów? Czy po rpostu piszesz
doktorat ze szczekania?

9. Data: 2010-04-14 14:38:01

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (takze w oczach swiata): jest pogrzeb prezydenckiej pary, a tu dyskoteka

To Ty tez jestem za tam zeby z powodu pogrzebu jednej pary,
przymuszac innych to pewnych zachowan?
Sklepy zamykaja, dyskoteki zamykaja!
Przeciez nie kazdy w PL byl fanet TEGO prezydenta,
tez musi znosic ten show?

Nie chce miec nowego prezydenta ktory ulega naciskom.

Druch

10. Data: 2010-04-14 15:45:30

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> [...]
> przymuszac innych to pewnych zachowan?
> Sklepy zamykaja, dyskoteki zamykaja!
> Przeciez nie kazdy w PL byl fanet TEGO prezydenta,

Nie chodzi o konkretnego prezydenta, ale o sama postac w historii.

> Nie chce miec nowego prezydenta ktory ulega naciskom.

Jakim naciskom? Po prostu niektore sprawy musza przebiegac w taki, a nie
inny, sposob. Czasami sytuacja tego po prostu wymaga, czy tego chcemy,
czy nie. Zwlaszcza w polityce sporo jest takich sytuacji.
I.

Oddać hołd? - nie!
po czym poznać prawdziwego polaka?
Re: Im gorzej tym lepiej...