Protestujmy!!!!

61. Data: 2003-07-31 14:11:23

Temat: RE: Odp: Protestujmy!!!!
Od: r...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Darek Pakosz

(...)
> Ja biore Buguslawa. Myslicie ze w dwa lata moze zrobic porzadny ogrod z
> winnica?
> Jasli tak, za dwa lata moge Go komus odstapic.
>
> Pozdr.
>
> D.P.

Zeby to jakas dziewczyna sie zadeklarowala to kto wie :-)
:-) Boguslaw

62. Data: 2003-07-31 14:11:23

Temat: RE: Protestujmy!!!!
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

(...)
> Czy mówicie o takim jałowcopodobnym maleństwie , które było
> wielkości mojej
> pięści (może mniejsze) i rosło na jednym ze skalniaczków? Ile toto ma lat?
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

Sporo, z 8 latek, ale to Juniperus horizontalis 'Neumann'
P.s.
Kwitnie obecnie Gentianella anizodonta- cudne karminowe kwiaty
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

63. Data: 2003-07-31 14:23:42

Temat: Odp: Protestujmy!!!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEEEEGAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...
> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
>

> Sporo, z 8 latek, ale to Juniperus horizontalis 'Neumann'

No to sporo jak na takie maleństwo, urocze było :-)

> P.s.
> Kwitnie obecnie Gentianella anizodonta- cudne karminowe kwiaty

Bogusławie, nie ma tu przypadkiem literówki? Google milczą, chciałam sobie
to cudeńko zobaczyć na zdjęciu :-(
Kaśka

64. Data: 2003-07-31 14:30:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgahko$3nc$...@a...news.tpi.pl...
> W wiadomości news:bgaeh7$4mr$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk

> Hejka. Kasiu, masz jeszcze w pobliżu Park Krajobrazowy Wzniesienie
> Elblaskie, "góry" osiagają tam prawie 200 m. npm. Dokładnie nie wiem, ale
> Niemcy prawdopodobnie nazywali te wzniesienia Górami Maślanymi.

Fakt, jest, ale ja się w tamte strony nie zapuszczam, nie znam tych okolic,
tak na marginesie nie lubię Elbląga :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

65. Data: 2003-07-31 14:57:54

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Bogusławie, nie ma tu przypadkiem literówki? Google milczą, chciałam sobie
> [...]

W pierwszym członie napewno nie , co do drugiego nie mam całkowitej
pewności, wiesz jak Czesi piszą:-)
:-) Bogusław

66. Data: 2003-07-31 15:04:16

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Jul 2003, Boguslaw Radzimierski wrote:

> Behalf Of Darek Pakosz
>
> (...)

> Zeby to jakas dziewczyna sie zadeklarowala to kto wie :-)
> :-) Boguslaw

Nie bedzie czasu na dziewczyne. Dwa lato to chyba nie jest duzo.

Pozdr.

D.P.

67. Data: 2003-07-31 15:27:19

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Z Basi się naśmiewasz?:-(((((((

Ja z Basi? Tej Basi? która zawsze życzliwie odpowiada na moje pytania?
Której wiedzę szanuję i podziwiam?
Absolutnie nie...
A Basia będzie zawsze u mnie mile widziana, bez wzgęlgu na to czy będą tam
rosły Bogusławowy majdan czy nie:-)

Pozdrawiam
Marta

68. Data: 2003-07-31 18:27:40

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEEGEGAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> W pierwszym członie napewno nie

To ja wiem, Google zresztą też :-))

, co do drugiego nie mam całkowitej
> pewności, wiesz jak Czesi piszą:-)

:-)))
Tu właśnie pokazuje się komunikat, że nie znaleziono słów... Możliwe , że po
prostu nikt nie raczył pokazać jej w sieci :-(
--
Pozdrawiam, Kaśka

69. Data: 2003-08-01 08:44:29

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> Czy mówicie o takim jałowcopodobnym maleństwie , które było wielkości
> mojej pięści (może mniejsze) i rosło na jednym ze skalniaczków? Ile
> toto ma lat? --

Niiii... Moj faworyt jest wyzszy ode mnie i zdecydowanie szerszy (o co
akurat nie trudno) :-)
Takie malenstwa jak piesc zostawiam skalniakowcom :-)
Pozdrowienia- Ewa Sz.

70. Data: 2003-08-01 09:10:04

Temat: Odp: Odp: Protestujmy!!!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in
>

> Niiii... Moj faworyt jest wyzszy ode mnie i zdecydowanie szerszy (o co
> akurat nie trudno) :-)
> Takie malenstwa jak piesc zostawiam skalniakowcom :-)

Trudno Ci będzie ewakuować z ogrodu Bogusława tak dużą roslinę :-) Ja jestem
w lepszej sytuacji :-)

--
Pozdrawia,
Kaśka po zjedzeniu sześciu truskawek prosto z krzaczka, pycha :-)

Pod kątem paproci.
Campanula Garganica 'Dickson's Gold'
Za siedmioma górami
Grzyby