Przed domem

141. Data: 2008-03-21 20:28:08

Temat: Re: Przed domem
Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Taaaa ... tak jak teraz będziesz twardo udowadniał, że naklejona kartka na
> szybę przednią nie zmienia w miejscu naklejenia (np na wprost wzroku
> kierowcy, bo o tym mowa) współczynnika przepuszczania światła.

hahaha jestes glupszy niz mi sie wydwalalo:)
nawet nie potrafisz przeczytac ze zrozumieniem jednego zdania :)

cytat:
"pisales miedzy innymi ze naklejenie naklejki na szybe powoduje niezdatnosc
do poruszania sie takim samochodem po drogach publicznych wg PoRD co jest
baaaardzo niescisle i w pewnym przypadku jest nieprawda."

po pierwsze popros kogos starszego zeby ci wytlumaczyl o co w tym chodzi:)
szczegolnie slowa "baaaardzo niescisle i w pewnym przypadku jest nieprawda"

po drugie Jarek P. pisal o bocznej szybie, a ty mu zarzuciles ze to nie
zgodne z PoRD

po trzecie, nigdzie nie napisalem nic o _przedniej_ szybie

po czwarte pisalem wielokrotnie ze odpowiednie naklejenie naklejki(podalem
na jakich szybach) nie powoduje ze samochod nie spelnia wymogow zawartej w
ustawie:)

po piate nie kompromituj sie juz moze bardziej:)

--
pzdr
piotrek

142. Data: 2008-03-22 03:44:34

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> no to widzisz, bez wyroku mozna sobie gdybyac i sie powolywac na czyjes
> interpretacje.

Naprawdę, nie mam siły do ciebie ... Przeczyttaj sobie
uzasadnienie tego i tego ... i nie mów, że można sobie gdybać
... Przeczytaj to i wyciągnij wnioski:

SN III KK 151/2005 i SN IV KK 416/2005

> nie zmienia to tego ze nie jest to wyrok prawomocnie wydany przez sad.

A to też niby ma jakieś znaczenie ? A ja myślałem, że w PL nie
ma prawa precedensu ... i że liczy się papuga ... lub własna
wiedza i umiejętności

> ale to ty jestes taki pewny swojego to poprakuj na miejscach dla inwalidow i
> poczekaj z boku, moze ci sie trafi jakis naklejacz to bedziesz miec pole do
> popisu przed sadem.

Kurde, masz pecha ... mam kartę parkingową.

> bardziej tepy niz ty to raczej ciezko byc, PoRD na ktory sie powolywales to
> jedno a interpretacje to drugie.
> twoj post z 2008-03-18 01:13 gdzie odpowiadasz na post Jarka P. :
> _______________________
> Banalnie prosto ... jedyne co ciężkie - to wskazanie sprawcy ...
> Wszak są zapisy "przyległe" do PoRD, które mówią jak ma wyglądać
> stan techniczny pojazdu ...
> ________________________
>
> poczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem(moze ci sie uda chociaz czegos tak
> prostego jak PoRD nie zrozumiales:) ze ja nie pisalem nigdzie ze to sa
> [...]

Bo w pordzie nie ma nic o tym, co jest w "przyległych
rozporządzeniach" ... cytowałem już ... jeśli pojawi się jakaś
naklejka na przedniej lub bocznych przednich szybach, to
niezdatność do użytku banalnie łatwo udowodnić na podstawie tego:

"ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

Szyby pojazdu:
- przednie powinny mieć współczynnik przepuszczania światła nie
mniejszy niż 75%, natomiast przednie boczne nie mniejszy niż 70%"

6008

143. Data: 2008-03-22 03:45:03

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> naucz sie chlopczyku czytac ze zrozumieniem bo ty sie predzej zaplujesz z
> agresji niz sie przyznasz do porazki:)
> z twoich postow wychodzi ze nie znasz sie na prawie wogole a tak sie
> rzucasz:)

Udowodnij.

6008

144. Data: 2008-03-22 03:45:55

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> po trzecie, nigdzie nie napisalem nic o _przedniej_ szybie

To pisz konkretnie, a nie , że nie wiesz czy cie zerżnęli, czy
się puściłeś.

6008

145. Data: 2008-03-22 11:00:34

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Udowodnij.

sam to udowadniasz doskonale z kazdym kolejnym postem:)

nieradzisz sobie ze zrozumieniem prostego tekstu napisanego na grupie a co
dopiero z czytaniem i rozumieniem tekstu w ustawach ktore trzeba jeszcze
potrafic interpretowac.

--
pzdr
piotrek

146. Data: 2008-03-22 11:03:59

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> To pisz konkretnie, a nie , że nie wiesz czy cie zerżnęli, czy się
> puściłeś.

hahaha ale jestes trollem:)
ja napisalem _konkretnie_ (Jarek P. tez:) o ktore szyby mi(nam) chodzi, to
ty rzuciles przepisem ktory sie wogole nie odnosil do tego co _ja_
napisalem:)

widzisz, jestes za glupi na czytanie zwyklego tesktu bo go poprostu nie
potrafisz zrozumiec.
a co dopiero ustawa, zabieraj sie za naprawianie tych skuterow bo wiecej to
ty juz nie potrafisz chyba z zyciu osiagnac:)
a od prawa to sie z daleka trzymaj bo sie osmieszasz tylko:)

--
pzdr
piotrek

147. Data: 2008-03-22 17:14:33

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 20, 12:55 am, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> Wartość wręcz przestępcza a nie wykroczeniowa. Faktem jest, że
> problem z ustaleniem sprawcy będzie, bo to rodzaj sprawcy, który
> stojąc w tłumie krzyknie: KOWALSKI TO CH*J, ale sam osobiście
> wprost Kowalskiemu tego nie powie, bo boi się konsekwencji, w
> szczególności konsekwencji wynikających z obowiązującego prawa.

Nie w tym problem, ale w tym kto jest winny czy kierowca czy zaklejacz
a może Straz miejska za zaniechanie.

> Ale z tego co wyczytałem, tam nie ma miejsc "niedozwolonych".
> Tak się tylko ubzdurało kilku mieszkańcom, którzy myślą, że
> należy im się miejsce tuż pod oknem.

Samochód nie rower (ale nawet jak robiles karte rowerowa to o tym sie
mowi), może parkować tam gdzie jest dozwolone a nie tam gdzie nie
zabronione.
Chodnik do miejsc dozwolonych nalezy w okreslonych warunkach (m.in.
1,4 m przejscia dla pieszych musi pozostac).

--
ZZ@private

148. Data: 2008-03-24 19:38:04

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Czytaj z uwagą, już pisałem, przez jedyną instytucję uprawnioną do
> postawienia tych znaków, Wydział utrzymania dróg Urzędu Miasta (o ile nie
> przekręciłem nazwy) na drodze w żadnym razie nie prywatnej.

nie przejmuj sie:)
kolejny przyklad ze nasz grupowy troll nie jest w stanie przeczytac
_jednego_ zdania ze zrozumieniem:)
napisales mu czarno na bialym ze na drodze publicznej, a ten cytujac to pyta
sie jaka to droga czy publiczna czy prywatna:)
to jest juz az zalosne, bo smieszny to on juz przestal byc jakis czas temu:)

--
pzdr
piotrek

Moskitiery rolowane, roletki podgumowane - opinie z użytkowania
Naprawa pralki
Jaki Piec
jak usunąć długopis z tapicerki?
Baterie blue water ... lub inne z dodatkową wylewką na wode filtrowaną