Przed domem

91. Data: 2008-03-19 19:55:15

Temat: Re: Przed domem
Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> głupio przeje*ać za czyszczenie/wymianę szyby 1000 zeta + koszty
> zastępstwa ...

nieuzasadnione koszty:)
nie do udowodnienia w sadzie:)

> Mam jednak nadzieję, że jak kolejnym razem złamiesz prawo w ten sposób,
> ktoś kto będzie poszkodowany przyczai cie i albo obije ci morde, albo
> wybije ci okno w aucie/mieszkaniu ... a dlaczego ?

i wlasnie wtedy ten co mu obije morde ma powazne klopoty bo popelnia
przestepstwo:)
wtedy do sadu jak najbardziej nalezy isc :)

--
pzdr
piotrek

92. Data: 2008-03-19 20:36:16

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gruby Jendrek pisze:

> "JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

> A to jest wspólnota niepełonosprawnych? Czyli działacie w stanie wyższej
> konieczności? To zmienia postać rzeczy i sens dyskusji - w końcu są
> różne formy niepełnosprawności :D

Nie, to normalny parking dla mieszkańców i prawidłowo oznakowany.
Co nie zmienia faktu, że są ludzie nie przestrzegający zakazów.
Czują sie bezkarni bo i policja jaki i straż miejska odmawiają
interwencji na terenie oznakowanym jako strefa zamieszkania, pomimo iż
nadal jest to teren miasta. Niesłusznie zresztą bo mają taki obowiązek z
mocy prawa co łatwo sprawdzić. Już kiedyś odpowiednie przepisy na ten
temat przywoływałem i stronę policji [za interwencją] podawałem.
Cóż, przyszło nam żyć w takim świecie gdzie prymitywy dyktują warunki i
[służbowo] prymitywy je egzekwują.

Ilekroć jestem w IKEA to za każdym pobytem słyszę komunikat:
*Właściciel samochodu marki [...], który stanął na miejscu dla
niepełnosprawnych niech sie spali ze wstydu.*

Smutne jest to, że "obcy" muszą uczyć polaków zasad podstawowej kultury.

Przykre jest to, że są ludzie, którzy nie wiedzą co to znaczy
przestrzeganie przepisów i nakazów prawa.
Nie wiedza co to przyzwoitość i trzymanie się zasad.
A najbardziej wkurzające jest to, jak ktoś taki stanie na środku dwóch
miejsc parkingowych lub po skosie.
Jak chcesz zobaczyć takich [...] to zajedź do Arkadii w Wawie. Tam
króluje [...].
Szkoda słów.
pozdr. Jerzy

93. Data: 2008-03-19 23:51:25

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macius pisze:

> Po prostu czytając całą dyskusję wkurzyłem się, jak można NIE POPIERAĆ
> takiej akcji.

No racja ... dziwne, jak można nie popierać wesołego niszczenia
cudzej własności, ?

6008

94. Data: 2008-03-19 23:55:15

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ pisze:

> Przegrana z marszu. Sąd jej nie podejmie ze względu na małą wartość i
> czas potrzebny na ustalenie kogo ukarać i w jakie wysokości.

Wartość wręcz przestępcza a nie wykroczeniowa. Faktem jest, że
problem z ustaleniem sprawcy będzie, bo to rodzaj sprawcy, który
stojąc w tłumie krzyknie: KOWALSKI TO CH*J, ale sam osobiście
wprost Kowalskiemu tego nie powie, bo boi się konsekwencji, w
szczególności konsekwencji wynikających z obowiązującego prawa.

> Przy okazji pytanie czym się różni bezmózg w dresie od bezmózga
> parkującego w miejscach niedozwolonych?

Ale z tego co wyczytałem, tam nie ma miejsc "niedozwolonych".
Tak się tylko ubzdurało kilku mieszkańcom, którzy myślą, że
należy im się miejsce tuż pod oknem.

6008

95. Data: 2008-03-19 23:56:03

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mk pisze:

> A co wtedy jesli ten, który dostał naklejkę wykona np. takich
> kilkadziesiąt podobnych z napisem "Już nigdy nie zaparkuję niezgodnie z
> przepisami" i będzie je naklejał na Wasze szyby. Przyjmiecie to bez żalu?

He he he ... i łatwo będzie namierzyć komu ;) nakleić - tym co
mają "idiotyfikatory" za szybą. Niezły pomysł :)

6008

96. Data: 2008-03-19 23:58:22

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> nieuzasadnione koszty:)
> nie do udowodnienia w sadzie:)

Wiesz, ja nie potrafię czyścić okien - są od tego ludzie, którzy
za to biorą pieniądze.

> i wlasnie wtedy ten co mu obije morde ma powazne klopoty bo popelnia
> przestepstwo:)
> wtedy do sadu jak najbardziej nalezy isc :)

A wykroczenia/przestępstwa (w zależności od kosztów) jawnie
opisanego, przytoczonego już nie zauważyłeś ... ehhh ... typowy
kali.

6008

97. Data: 2008-03-19 23:59:37

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> naklejka nie powoduje ze samochod jest niezdatny do uzytku :D
> a przynajmniej taka ktora jest odpowiednio naklejona

Masz absolutną rację - naklej na tylną boczną. Załóżmy, że auto
należy do PH, który jutro znów stanie "nie tak jak ci się marzy"
... nakleisz mu kolejną na tą co już jest ?

6008

98. Data: 2008-03-20 00:48:25

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Ilekroć jestem w IKEA to za każdym pobytem słyszę komunikat:
> *Właściciel samochodu marki [...], który stanął na miejscu dla
> niepełnosprawnych niech sie spali ze wstydu.*

Moja mam jest osobą niepełnosprawną, ma kartę parkingową i jeśli
jedziemy gdzieś razem (np. do IKEI), to stajemy (a w zasadzie ja staję
jako kierowca i właściciel) na kopercie. Bo blisko i mamie łatwiej dojść.
I ilekroć słyszę w IKEI ten komunikat, to mam taki moment paniki "mój
samochód ! co się z nim stało ? ktoś w niego wjechał ?" I ten
moralizatorski komunikat tylko mnie wkurza.
Nawiasem mówiąc pod IKEĄ wszystkie koperty są zwykle zajęte (samochodami
uprawnionych), więc przy każdym takim komunikacie z dziesięć osób łapie
się za serce.

Magdalaena

99. Data: 2008-03-20 00:53:22

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> I to mnie nie dziwi, bo sam bym za taka uchwałą nie glosował (w tej
> spółdzielni).
> Trzeba wiedziec kogo ma sie za sąsiada.
> ;-)
> Dziś nalepka za, no wlaśnie, za co?
Nie rozumiem.

> To jest wandalizm, podobnie jak grafitti.
To Twoja prywatna interpretacja. Dla Ciebie porysowanie karoserii i
grafitti to wandalizm, a zalepianie okien jest ok.
Dla kogoś innego grafitti będą formą realizacji jego potrzeb artystycznych.

> Dziwne, że ci co świadomie lamią prawo jak na razie czują sie silniejsi.
> Może równiez za twoim przyzwoleniem?
Dlaczego uważasz, że w jakikolwiek sposób przywalam na parkowanie w
miejscach niedozwolonych ?
W taki sam sposób jak moralnie przyzwalam na gwałty będąc przeciwko
kastrowaniu gwałcicieli przez rodzinę ofiary ?

Magdalaena

100. Data: 2008-03-20 05:37:53

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena wrote:

> [...]
> Nawiasem mówiąc pod IKEĄ wszystkie koperty są zwykle zajęte
> (samochodami uprawnionych), więc przy każdym takim komunikacie z

Akurat Twoja (i innych łapiących się za serce) nieracjonalna reakcja,
świadczy w jak dalece nienormalnych stanach świadomości żyjemy.

To idiota nie szanujący praw Twojej mamy powinien łapać się. Za portfel. Za
każdym razem. Do skutku.

Feah

Moskitiery rolowane, roletki podgumowane - opinie z użytkowania
Naprawa pralki
Jaki Piec
jak usunąć długopis z tapicerki?
Baterie blue water ... lub inne z dodatkową wylewką na wode filtrowaną