Przedstawiam się!

1. Data: 2002-09-21 16:52:07

Temat: Przedstawiam się!
Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, mam na imię Ola, jestem z Gdańska. Od niedawna mam stałe
łącze a to jest druga, po dzieciowej, sympatyczna grupa, jaką odkryłam.
Lubię gotować, więc chyba zabawię tu dłużej, o ile mnie zechcecie;-)
Przy okazji mam małą zagadkę: dziś miałam na obiad bliny z pomaczką, czy
ktoś wie co to jest?
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Ola

1. Data: 2002-09-21 17:10:00

Temat: Re: Przedstawiam się!
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich, mam na imię Ola, jestem z Gdańska.

Witam, tez jestem z Gdańska:)))

> Przy okazji mam małą zagadkę: dziś miałam na obiad bliny z pomaczką, czy
> ktoś wie co to jest?

Ja nie:)))

> Pozdrawiam wszystkich serdecznie
> Ola

Ja rowniez:)

almadka

1. Data: 2002-09-21 17:17:54

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:

> Przy okazji mam małą zagadkę: dziś miałam na obiad bliny z pomaczką, czy
> ktoś wie co to jest?

U mojej babci w brytfannie zeliwnej uklada sie wartswami kielbase biala,
karkowke, cebule i inne miesiwo i piecze sie.
Pozniej smarzy sie jajka.
Z blina urywasz/odkrajasz kawalek, maczasz w sosie w brytfannie i w
jajku, zajadasz i do tego kawalek miecha.

Ale rownie dobrze moze to byc co innego.

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-09-21 18:11:10

Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozniej smarzy sie jajka.
> Z blina urywasz/odkrajasz kawalek, maczasz w sosie w brytfannie i w
> jajku, zajadasz i do tego kawalek miecha.
Prawie dokładnie, tylko że u nas bardzo tłustą jajecznicę na boczku, taką,
że aż stoi, nakładamy do dużej salaterki, którą ustawiamy na środku stołu i
wszyscy jedzą z jednej, przepraszam, michy, nabierając tę "jajówę" palcami
na zwiniętego w rulon blina! Palce lizać (dosłownie! :-))
Ola

1. Data: 2002-09-21 20:34:41

Od: "Kyzyl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzmi niesamowicie...i dobrze tłusto.. mniam... i jeszcze do tego bliny :D

Ekspres i spienianie mleka na cappucino
kaczka (kaczor?) na pieczyste
Chleb ( P ) x 9 :o))
Poszukuję szybkich frutti di mare