zdrowe odżywianie

21. Data: 2005-01-10 19:18:32

Temat: Re: Odp: zdrowe odżywianie
Od: "Galapagor" <j...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
news:crrllm$i67$1@mamut1.aster.pl...
. Ellis tez niczego nie odkryl - sam to pisze - on
> tylko zebral materialy, ktore juz byly dostepne i opracowal je w formie
> ksiazki.
witam,
Gdzie w necie można znaleźć coś o Ellisie i jego diecie po polsku.
Google pełne Ellisów tylko brak tego ,o którego mi chodzi.

pozdro Galapagor

22. Data: 2005-01-11 14:57:18

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Galapagor napisał(a):

> Gdzie w necie można znaleźć coś o Ellisie i jego diecie po polsku.
> Google pełne Ellisów tylko brak tego ,o którego mi chodzi.

pisalem o niej na grupie - sprawdz jej archiwum
i 2 teskty dalem tu
http://budo.net.pl/viewtopic.php?p=301733&highlight=
#301733
http://budo.net.pl/viewtopic.php?t=26417&highlight=

pozd
WiRAHA

23. Data: 2005-01-11 15:21:04

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pisalem o niej na grupie - sprawdz jej archiwum
> [...]

te fragmenty mnie przekonały ,w przeciwieństwie do bywalców portalu
budo,którzy rewelacje te pomineli milczeniem

---Czesto widuje tu pytania i opisy diet - coraz czesciej sa to diety
niskoweglowodanowe. Sam jestem ich zwolennikiem. Natomiast nie widze tu,
zeby ktos wspomnial o najwiekszym autorytecie w dziedzinie wlasciwego
odzywiania, treningu silowego i biochemii. Dla mnie jest nim - prawie nie
znany w PL - dr. Greg Ellis.

---wiem, ze widzieliscie juz facetow lepszej budowy, ale ja nie znam
dietetyka kolo 60-tki ktory wygladalby w ten sposob

---Ellis pakuje od ponad 40 lat i stosowal prawie wszystkie diety - zdjecia
z tego macie tu - dlatego jest nie tylko teoretykiem, ale gl praktykiem

czy śa na tej grupie jeszcze inni fani dr ellisa??

24. Data: 2005-01-12 01:38:25

Temat: Re: zdrowe odżywianie
Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> PS prosze nie kopać alego juz 57 a nie jak w zeszłym roku 55, to bardzo
> zacny człowiek

czarny - kopnij się w głowe

25. Data: 2005-01-12 08:20:26

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> to nie jest ta sama,zacna osoba co
"ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> ?????

26. Data: 2005-01-21 23:29:54

Temat: Przejdź na wegetarianizm!!! /bt
Od: "Gentiana" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gentiana

27. Data: 2005-01-22 12:46:58

Temat: Re: Przejdź na wegetarianizm!!! /bt
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gentiana" <o...@o...pl> a écrit dans le message de news:
6...@n...onet.pl...
> Gentiana
>
> --
a jak nie przejde to co bedzie? Empatia sie mna "zajmie"?

Jurek

28. Data: 2005-01-22 14:31:16

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Gentiana" <o...@o...pl> a écrit dans le message de news:
> 6...@n...onet.pl...

> a jak nie przejde to co bedzie? Empatia sie mna "zajmie"?
ty jestes chory pogorszyło ci sie na tytanie??

29. Data: 2005-01-22 20:53:30

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cstnud$fm2$...@n...onet.pl...

> ty jestes chory pogorszyło ci sie na tytanie??

twoje "towarzystwo" tak na mnie wplywa :/

Jurek

30. Data: 2005-01-23 10:22:53

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> cstnud$fm2$...@n...onet.pl...

> twoje "towarzystwo" tak na mnie wplywa :/

coś sie tak na mnie uwzial biedny człowieku???

[Prasa] The Guardian: Dieta cud?
biały chlebek
Sok Pomidorowy
federal food code
Czy od piwa mozna miec wrzody na zoladku ?