"Przekazanie" mieszkania szwagrowi... JAK???

From: "SlaWasII" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo.podatki
Subject: "Przekazanie" mieszkania szwagrowi... JAK???
Date: Wed, 14 Jan 2004 12:34:56 +0100

Czy szwagier to jest I grupa podatkowa?
Jak "przekazać" mieszkanie szwagrowi by ponieść jak najmniejsze koszty
(podatki, opłaty).
Przychodzi mi do głowy darowizna, zasiedzenie lub wręcz sprzedaż (a ja te
pieniądze przeznaczam na budowę i nie płacę podatku).
Pani notariusz powiedziała, że się nie da bez kosztów. Podatek, opłaty - ok.
75 tys. zł za 43m2 badziewia na IV piętrze. Wcześniej wykupienie na własność
15000 zł. Pardon - na wieczyste użytkowanie. Wartość ok 60000zł.
Rozwód z moją żoną i rozdzielność majątkowa nie wchodzą w grę.
Pomocy!!!

SlaWasII

PS
Ja i mój szwagier (z żonami) mamy dość!!! Ech... Co za kraj.... Tylko nas
łupią... A... nie będę więcej głosował... MAM DOOOOOOŚĆ!!!! Niech się Polacy
udławią obiecankami Millera i dalej głosują na chciwych żłobu i Unii
Europejskiej debili.
(przepraszam nie wytrzymałem - pewnie pójdę na wybory, a nawet na pewno, bo
któż ochroni Polskę jak nie mój mały pojedynczy głos?)