Placek węgierski poszukiwany :o)

1. Data: 2003-03-24 12:18:53

Temat: Placek węgierski poszukiwany :o)
Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako, że mój mąż lubi niecodzienne potrawy to poszukuje przepis na placek
wegierski ( no dla kogoś to moze być codzienne ), który podobno kiedyś
gdzies jadł. Pod tą nazwą ukrywał się placek ziemniaczany nadziewany
pikantnym miesem i polane to to było sosikiem. Możliwe, że nazwa jest mylna
bo nie znalazłam takowej potrawy w tej formie. bede wdzięczna za podpowiedzi
;o)

pozdrawiam

Ania

1. Data: 2003-03-24 12:34:42

Temat: Re: Placek węgierski poszukiwany :o)
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna napisał:
> [...]
> bo nie znalazłam takowej potrawy w tej formie. bede wdzięczna za podpowiedzi

Szukaj jako placki po węgiersku :-)
albo placki ziemniaczane po węgiersku :-)
teraz na pewno znajdziesz troche przepisow :-))

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-24 12:59:46

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to to samo co placek po zbójnicku? (wieeeelki placek ziemniaczany z
gulaszem w środku i to wszystko polane sosem gulaszowym)?
Bo jak tak to znam przepis (mniam mniam)

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-03-24 13:31:51

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn wrote:
> no to podać ten przepis? czy nie?
> placek ziemniaczany + gulasz (w środku)
> na to sos gulaszowy
>
> podać przepis na gulasz czy nie podać?
> pytam serio

Nie pytać.
Podać.

;-)

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-24 13:36:36

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to to samo co placek po zbójnicku? (wieeeelki placek ziemniaczany z
> gulaszem w środku i to wszystko polane sosem gulaszowym)?
> Bo jak tak to znam przepis (mniam mniam)

I na to trochę kwasnej śmietany .......................

i zasmażka :)

--
ostry

1. Data: 2003-03-24 13:42:01

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I na to trochę kwasnej śmietany .......................
>
> i zasmażka :)

> --
> ostry

... i ogórek konserwowy
sztuk jeden..

.. i piwo (imbirowe - mniam mniam...)

kulinarnie rozanielona

1. Data: 2003-03-24 13:43:01

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn wrote:

> Czy to to samo co placek po zbójnicku? (wieeeelki placek ziemniaczany z
> gulaszem w środku i to wszystko polane sosem gulaszowym)?
> Bo jak tak to znam przepis (mniam mniam)

Na mój smak - to samo. I chyba nazwa lepsza, bo znajomy Węgier
poznał ten placek u nas, a zbójnicy nie zaprotestują :-)

Krycha

1. Data: 2003-03-24 13:44:16

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wystukał w wiadomości <3...@p...pl>:

> Na mój smak - to samo. I chyba nazwa lepsza, bo znajomy Węgier
> poznał ten placek u nas, a zbójnicy nie zaprotestują :-)

hyba nie. Mam wrażenie że pytającemu chodziło o placek, w którym mięso
jest niejako wmontowane w ciasto plackowe a nie nałożone na już
usmażone.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-03-24 13:52:20

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Oo, takiego placka nie jadłam. To mi się kojarzy bardziej z babką
> ziemniaczaną (pieczoną), której jedna z odmian jest z boczkiem.
> Taki placek byłby bardzo gruby, chyba żeby mielonego dodać?

A może tak: placek ziemniaczany złożony na pół w środku mięso z sosem. Firma
catheringowa przywozi czasami coś takiego do mojej pracy, ale za ziemniaki i
niewiele mięsa dać 12 zł to IMHO przesada i dlatego nie próbowałem.

--
Pzdr
Pe Ka
Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

Strona mi sie nie laduje
pomożecie ?
dzaiekuje
Re: tortillas placki