Przepis na kuraka z kfc

1. Data: 2003-03-23 11:48:38

Temat: Przepis na kuraka z kfc
Od: "Pawłoszczak" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze nie lubicie kfc itp, ale prosze mnie nie opier.., poniewaz mi kurak
z kfc poprostu smakuje.Mam przepis na niego, niestyty po angielku, moze ktos
by sie pokusil o przetlumaczenie go, poniewaz znam tylko podstawy
anglika.Przepis dostepny tu:
http://www.topsecretrecipes.com/recipes/kfcwings.htm

1. Data: 2003-03-23 18:46:44

Temat: Re: Przepis na kuraka z kfc
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z kfc poprostu smakuje.Mam przepis na niego, niestyty po angielku, moze ktos
> by sie pokusil o przetlumaczenie go, poniewaz znam tylko podstawy

Nie jestem pewna, czy o ten przepis Ci chodzi - link prowadzi do przepisu na
skrzydelka miodowo-barbecue, ktore serwowane byly w KFC pare lat temu jako
potrawa sezonowa. Nie jest to przepis na hot wings.
Jezeli jednak Tobie lub komus innemu zalezy, to moge przetlumaczyc, o ile ktos
mi powie, co to jest "dym w plynie" :).
Znow sie chyba obejdzie bez linczu :). Ale na dworze taka piekna wiosna....

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-03-23 20:01:00

Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to jest "dym w plynie" :).
>Znow sie chyba obejdzie bez linczu :). Ale na dworze taka piekna wiosna....
>
>Pozdrawiam,
>Ania
>
>Ano, dym w plynie to jeszcze jedno oszustwo przemyslu przetworczego.Zamiast
wedzic jak nalezy dlugo w komorach wedzarniczych, to sie przyspiesza maczając
wędzonki w owym dymie w plynie i potem tylko troszke obwedzajac i już.Moze
byc "dym w plynie" z różnymi zapachami, hikorowym,jalowcowym, debowym,
olchowym i tak dalej.
Zdeprecjonowana swoja wiedzą Qd

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-03-23 20:54:51

Od: "Pawłoszczak" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktos
> mi powie, co to jest "dym w plynie" :).
> Znow sie chyba obejdzie bez linczu :). Ale na dworze taka piekna

Masz racje, a ja chcialem hot wings moze ktos ma przepis na nie, to bardzo
prosilbym.Bo mam ochote na nie.

1. Data: 2003-03-24 07:00:18

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to jest "dym w plynie" :).
==========
ta da da, ta da da dam
ta da da da dam
Smoke on the water...
ta da da, ta da da dam
ta da da da dam
Deep Purple

(a, tak mi sie skojarzylo)

waldek
==========

1. Data: 2003-03-24 07:19:08

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje, a ja chcialem hot wings moze ktos ma przepis na nie, to bardzo
> prosilbym.Bo mam ochote na nie.
> (dlaczego ja pisze linkiem :)

Na poczatku zajrzyj na: http://www.kuchenna.host.sk/ - tam jest mnostwo
przepisow na kurczaka w panierce, podobnych do serwowanych w KFC
(patrz "Grupowe przepisy"). Mozesz sobie testowac przepisy po kolei, powinienes
byc zadowolony :).
Przeczytaj tez sobie "Za co linczujemy" :)))

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-04-19 18:23:21

Od: "BigBoy" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje, a ja chcialem hot wings moze ktos ma przepis na nie, to bardzo
> prosilbym.Bo mam ochote na nie.
> (dlaczego ja pisze linkiem :)

Może to, znalazłem ale nie wiem czy to jest prawdziwy
http://www.recipegal.com/other/genuineKFCsecretrecip
e.htm

1. Data: 2003-04-19 18:50:36

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Genialnie, że znalazłeś!
ale dlaczego większość internautów myśli, że wszyscy znają angielski ;-)?
Może poratuje któś tłumaczeniem?

;-)

Dorota

1. Data: 2003-04-20 08:21:51

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota*** wrote:
> Genialnie, że znalazłeś!
> ale dlaczego większość internautów myśli, że wszyscy znają angielski
> ;-)? Może poratuje któś tłumaczeniem?

Dorota, ja wiem ze swieta - ale zalozycielki tej grupy maja alergie na
pytanie o kurczaka a'la KFC. Dlaczego? Poczytaj tu

http://www.kuchenna.host.sk/pliki/lincz.html

... a przepis tez tam jest nawet po polsku chociaz zeby nie mowic dzis
po angielsku to chyba trzeba byc Francuzem ;-)))

http://www.kuchenna.host.sk/przepisy/kfc.html#kentuc
ky

J.

1. Data: 2003-04-20 14:03:06

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:b7tl73$2d7$1@news.onet.pl,
JurekA <jurdag@....o2.pl> a écrit:

> Dorota, ja wiem ze swieta - ale zalozycielki tej grupy maja alergie na
> pytanie o kurczaka a'la KFC. Dlaczego? Poczytaj tu
>
> http://www.kuchenna.host.sk/pliki/lincz.html

A gdybys jeszcze rzucil okiem tu :
http://www.kuchenna.host.sk/pliki/glosy.html

to bys zobaczyl, ze "zalozycielki" byly glownie "zalozycielami".

Ewcia
--
Niesz !

[OT] Gardło po oparach chloru