wanted ketchup

1. Data: 2003-03-23 13:40:28

Temat: wanted ketchup
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

========
Od ladnych paru miesiecy nie moge
nigdzie kupic keczupu porzeczkowego z Pudliszek.
Czy ktos go widzal ostatnio? Czy zniknal na dobre?

waldek
========

1. Data: 2003-03-23 17:37:19

Temat: Re: wanted ketchup
Od: "Pawłoszczak" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos go widzal ostatnio? Czy zniknal na dobre?
To wogole byl taki :)

1. Data: 2003-03-23 20:21:35

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawłoszczak wystukał w wiadomości <b5krd3$d0l$1@news.onet.pl>:

> To wogole byl taki :)

Z dziwnych wynalazkóe pudliszkowych widywałam tylko keczup zielony.
Nie odważyłam sie spróbować. Faktycznie jakiś czas temu zniknął.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-03-23 20:50:22

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości

> Z dziwnych wynalazkóe pudliszkowych widywałam tylko keczup zielony.
> Nie odważyłam sie spróbować. Faktycznie jakiś czas temu zniknął.

teraz jest zolty (dyniowy), a w planach fioletowy. ten zielony smaczny jest!

1. Data: 2003-03-23 20:51:31

Od: "Pawłoszczak" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości

> Z dziwnych wynalazkóe pudliszkowych widywałam tylko keczup zielony.
> Nie odważyłam sie spróbować. Faktycznie jakiś czas temu zniknął.
Zielony probowalem i okazal sie niewypalem, ale skoro tak potrzebujesz to
pewno jest w pudliszkach :), napisz do kogos maila z tej miejscowosci.
ps.dla mnie najleprzy jest heinz mexican a na drugim miejscu oczywiscie
wloclawek :)

1. Data: 2003-03-23 21:33:30

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> teraz jest zolty (dyniowy), a w planach fioletowy. ten zielony smaczny
jest!

Ale na kanapce wygladal jak gesia kupa ... nie odwazylam sie sprobowac,
wystarczylo ze psiapsiolka mi pokazala ;)

Marta

1. Data: 2003-03-23 23:01:30

Od: "kanguro" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ========
> Od ladnych paru miesiecy nie moge
> nigdzie kupic keczupu porzeczkowego z Pudliszek.
> Czy ktos go widzal ostatnio? Czy zniknal na dobre?

keczup porzeczkowy???
predzej nazwij to jakis sos porzeczkowy:)

prawdziwy keczup to ja pamietam za lebka z lat 70 wegierski byl
smak to do dzis pozostal mi w pamieci
to co teraz jest to jakos mi nie podchodzi
a juz wynalazki z jakiegos roleskiego czy tortexu to chyba nawet pomidora w
tym nie widzialy
bueefuj

pozdrowienia

1. Data: 2003-03-24 07:57:57

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===========
Z wypowiedzi kontestuje, ze nikt z grupowiczow
nie probowal tego keczupu.
A jest to najlepsze, co wyprodukowano
na naszej planecie, w dziedzinie sosow pomidorowych:

Keczupie porzeczkowy, ty jestes jak zdrowie,
Ile Cie trzeba cenic ten tylko sie dowie,
Kto Cie stracil. Dzis smak Twoj subtelny
siedzi w mojej glowie, wywolujac piekielny
ogien pozadania do tych zapiekanek,
tostow, kielbas, szynek i chrupiących grzanek.
Odszedles bez slowa porzuczajac fanow -
Odchodze od zmyslow. Z Wuja Sama Stanow
Hainz sie podlizuje, Helmans zeby szczerzy.
"Juz nie ma Pudliszek", kazali uwierzyc.
Ale moja dusza, polska i rogata,
Nie chce substytutow od Wielkiego Brata.
Porzeczkowy sosie, wroc do nas, kochany.
Twoj smak, zapach, kolor mocno pozadamy!

nieutulony w smutku

waldek
============

1. Data: 2003-03-24 08:49:16

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ketchup porzeczkowy pudliszek jest na rynku w feniksie. przynajmniej byl
jakies 2 tygodnie temu, ponadto w EPI go widzialam.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-24 08:57:51

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ketchup porzeczkowy pudliszek jest na rynku w feniksie. przynajmniej byl
> jakies 2 tygodnie temu, ponadto w EPI go widzialam.
Dzieki, sprawdze.

waldek

Przepis na kuraka z kfc
[OT] Gardło po oparach chloru