Przepis na: no właśnie?

1. Data: 2002-01-18 20:13:15

Temat: Przepis na: no właśnie?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie to proste?
Wystarczy w temacie wpisać: :Przepis na:" i chyba sprawa załatwiona?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-01-18 20:15:10

Temat: Re: Przepis na: no właśnie?
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jan 2002 21:13:15 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>Jakie to proste?
>Wystarczy w temacie wpisać: :Przepis na:" i chyba sprawa załatwiona?
>pozdr. Jerzy

Jerzy !!! Jak smiesz !!! Nie wpisales OT przed swoim postem!!!
Zaprzestan uzywac usnet!!! Natychmiast!!!
;->>>>>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-01-18 20:46:16

Temat: OT Odp: Przepis na: no właśnie?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy !!! Jak smiesz !!! Nie wpisales OT przed swoim postem!!!
> Zaprzestan uzywac usnet!!! Natychmiast!!!
> ;->>>>>>
> Art(Gruby)

Ty też nie wpisałeś OT przed swoim postem. ;-)))
Powiedziałbym Ci, wypchaj się ze swoimi radami ale obawiam się, że
pękniesz.
Ze złości lub radości, na jedno wychodzi.
;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-01-18 20:48:12

Temat: Re: OT Odp: Przepis na: no właśnie?
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Powiedziałbym Ci, wypchaj się ze swoimi radami ale obawiam się, że
> pękniesz.
> Ze złości lub radości, na jedno wychodzi.

Tylko patrzec, jak zaczna robic zdjecia i podpisywac je "TYCH KLIENTOW NIE
OBSLUGUJEMY"
pzdr
--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-01-18 20:50:06

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jan 2002 21:46:16 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

> [...]
>Powiedziałbym Ci, wypchaj się ze swoimi radami ale obawiam się, że
>pękniesz.
>Ze złości lub radości, na jedno wychodzi.

Podazalem jedynie sciezka przedpiscy...(przedmowcy)...
Wypchany juz jestem , dziekuje , ale powiedziec mozesz ... mnie to ani
zieje ani ani grzebi....
;->>>>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

Protestuje!!!
Tort makowo-orzechowy, troszeczke zza słupa
buraki
Witam po przerwie!
kuskus