Przeziębienie i powiększone migdałki

1. Data: 2004-04-22 15:01:37

Temat: Przeziębienie i powiększone migdałki
Od: "Danynx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Od poniedziałku (26 IV) mam objawy takie same jak przeziębienie
czyli obfity katar, lekki ból gardła
i lekki kaszel. Dodatkowo łzawią mi oczy .

Dostałem w środę od lekarza następujące leki:

- Diphergan - 2x1 po łyżce stołowej
- Claribase - 2x1
- Deflegmin - 1x1
- Rutinoscorbin 3x2

Po wizycie zauważyłem spore powiększenie migdałka lewego z tyłu na szyi i
prawegi z przodu. Czy
skontaktować się powtórnie z lekarzem (czy konieczne będą ntybiotyki ?) cz
powinno samo przejeść ?

--
Pozdrawiam - Danynx

2. Data: 2004-04-23 18:27:59

Temat: Re: Przeziębienie i powiększone migdałki
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Danynx ( d...@o...pl ) napisał:
> [...]
> prawegi z przodu. Czy
> skontaktować się powtórnie z lekarzem (czy konieczne będą ntybiotyki ?) cz

A nie jest to czasem alergia?
Migdały dobrze i szybko się leczy płucząc gardło wodą utenioną.

Iwona

prosba o interpretacje wynikow (tarczyca)
dodatek pielegnacyjny
zapalenie dróg moczowych i gruczołu krokowego-pilne
Re: Toczeń ????????
Rak pęcherzyka żółciowego - Pytania.