Przeziębienie w ciąży

1. Data: 2003-01-16 08:39:50

Temat: Przeziębienie w ciąży
Od: "Monika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja doktor na nartach, a ja przeziębiona. Co mogę bezpiecznie zażywać żeby
z nosa i gardła sprawa nie przeniosła się na oskrzela? Kupiłam syrop z babki
lancetowantej, ale to nic nie daje. Jestem w 27 tyg. ciąży.
Pozdrawiam
Monika

2. Data: 2003-01-16 08:50:57

Temat: Odp: Przeziębienie w ciąży
Od: "Asia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję syrop z cebuli, niewielkiej ilości czosnku, potem dodać cukru,
odrobinę miodu, można tyeż cytryny i przykryć.Pić kilka razy dziennie.Tak
robiła moja siostra w ciąży, która wiecznie coś łapała.
pozdrawiam,
Joanna Sosnowska

3. Data: 2003-01-16 09:38:17

Temat: Re: Przeziębienie w ciąży
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
babki
> lancetowantej, ale to nic nie daje. Jestem w 27 tyg. ciąży.

ja bym jednak poszla do innego lekarza, moze to grypa?
mi lekarz przepisal na przeziebienie: ascorutical, paracetamol,
hedelix-syrop i halset do ssania na gardlo.

4. Data: 2003-01-16 10:46:48

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

babki
> lancetowantej, ale to nic nie daje. Jestem w 27 tyg. ciąży.

Idz do lekarza ogólnego. ja pobiegłam gdy miesiac temu nabawilam się
zapalenia krtani. Moja pani dok ogólny wrócila niedawno z macierzynskiego
więc uznalam, ze bedzie wiarygodna jesli chodzi o leki dla ciazaroofek:-)).
Przepisala mi syrop Pini ( chyba dostaniesz bez recepty) oraz antybiotyk
Bioparox w atomizerze więc działający miejscowo tylko na gardło i nosek -
tak więc jak widzisz nie ma się co bac a lepiej zapobiegac bo w przypadku
zapalenia oskrzeli leczenie moze byc juz bardziej inwazyjne dla dzidzi

Pozdrawiam,

HaNkA CiĄzArOoFkA (31 tygodni) :-)))))

5. Data: 2003-01-16 13:48:14

Od: "Monika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki ,właśnie co do Bioparoxu nie byłam pewna.
Pozdreawiam
Monika
ps. A co z wycieczką na ul. Centralną?

6. Data: 2003-01-18 12:34:54

Od: "Jacekat" <j...@f...at> szukaj wiadomości tego autora

Globulki homeopatyczne Arnika D6 3xdziennie 5 globulek żuć bez popijania
przez 5 dni. Działają przeciwzapalnie.
Pozdrawiam serdecznie i gościnnie hebamme, Klaudia

7. Data: 2003-01-18 14:59:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Jan 2003, Jacekat wrote:

> Globulki homeopatyczne Arnika D6 3xdziennie 5 globulek żuć bez popijania

chyba nie, zeby prawidlowo dobrac lek homeopatyczny trzeba
bardzo dokladnie zebrac wywiad i uwzglednic indywidualny profil
chorego. Jesli wierzyc, ze homeopatia dziala - to tez nie
da sie jej stosowac przez Internet

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2003-01-21 19:54:59

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ciesze sie ze przynajmniej Ciebie (jako lekarza)nie pochlonela histeria
nienawisci do homeopatii
pozdrawiam Ciebie i wszystkich majacych szerokie horyzonty umyslowe!paweł

choroba odzwierzeca w ciazy!
słabe krążenie krwi
boli skóra na głowie
ziółka !!