Przyczepa na dzialce

1. Data: 2002-05-07 09:22:11

Temat: Przyczepa na dzialce
Od: "Telesfor" <axe@no_spam.com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczow moze udzielic mi wskazowek, w jaki sposob
"zorganizowac" instalacje wodna zasilajaca przyczepe kampingowa ustawiona na
dzialce ? Potrzebuje tez czaem podlac trawnik i krzaczki. Do dyspozycji
jest: przyczepa ze zlewem kuchennym i umywalka lazienkowa, z instalacja
niskocisnieniowa z pompka wodna na 12v, studnia kopana (woda jest metr pod
ziemia), wokol drzewa, zasilanie 220v. Mam pomysl zeby do studni wrzucic
pompe zanurzeniowa, rurka podjechac kolo przyczepy - tam dac zawor-trojnik
(do podlewania) i dalej wezyk na drzewo do zbiornika z plastikowej beczki.
Pozniej woda opada pod wlasnym ciezarem do instalacji przyczepy i
dodatkowego kranu obok, w przedsionku. Na ile realny jest ten pomysl i jakie
elementy zastosowac do jego realizacji ? Jak wykonac sam zbiornik i otwor
przelewowy ? A moze jest gdzies do kupienia wylacznik plywakowy, ktory by
sterowal pompa w studni ? A moze ktos ma jakis inny, lepszy pomysl ?
Pomocy, bo mnie rodzina naciska !!

--
Pozdrowienia
Telesfor