Przypomnienie o spotakniu Białostoczanek

1. Data: 2003-04-22 09:48:33

Temat: Przypomnienie o spotakniu Białostoczanek
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam że we czwartek 24. kwietnia o godzinie 16.30 przy wejściu do
kina Pokój zbieramy sie w celu przejścia do Rejsu na placki ziemniaczane
:))) i wymienienie się swoimi doświadczeniami robótkowymi hihihi. Na
spotkaniu będzie też koleżanka z innego miasta :))) to już druga osoba,
która zechciała nasze spotaknia zaszczycić swoją obecnościa :))) (ale mam
podniosły styl pisania co??). W każdym razie poprosze jeszcze raz o
potwierdzenie przybycia Białostoczanki. Dziękuję

P.S. Czy ja komuś obiecałam że coś przyniosę na to spotkanie??

--
-------Magda-------
Białystok

1. Data: 2003-04-22 11:44:28

Temat: Re: Przypomnienie o spotakniu Białostoczanek
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W każdym razie poprosze jeszcze raz o
> potwierdzenie przybycia Białostoczanki. Dziękuję

Wybieram się, jak najbardziej :)

> P.S. Czy ja komuś obiecałam że coś przyniosę na to spotkanie??

Mnie ewentualnie czytelniejszy wzorek brązowych łódek :)

A czy ja coś komuś obiecałam? Chyba Justycji wzorek na poduszkę?

Pozdrawiam
Balbina

1. Data: 2003-04-23 06:01:32

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Czy ja komuś obiecałam że coś przyniosę na to spotkanie??

Weź moją Annę z '99. Może w końcu skończę ten obrus:)))
karina

1. Data: 2003-04-23 06:05:44

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W każdym razie poprosze jeszcze raz o
> potwierdzenie przybycia Białostoczanki. Dziękuję

Ja również potwierdzam przybycie.

> A czy ja coś komuś obiecałam? Chyba Justycji wzorek > na poduszkę?

Niestety pamięć mam dobrą, ale krótką i nie pamiętam, ale na pewno się
ucieszę ze wzorku :-)

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-04-23 08:04:16

Od: "Aga Parfjanowicz" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"madziula" <m...@p...onet.pl> napisała:

> Przypominam że we czwartek 24. kwietnia o godzinie 16.30 przy wejściu do
> kina Pokój zbieramy sie w celu przejścia do Rejsu na placki ziemniaczane
> :)))
[ciach]

Cześć, dzięki za wiadomość o spotkaniu. Jeszcze nie wiem czy przyjadę, bo
teraz jestem w domu (mamy wolne do 5 maja:), ale sie postaram. Jeżeli uda mi
sie przyjechać, to będę punktualnie, a jak nie, to nie czekajcie na mnie.
Najwyżej, jak bym sie miała spóźnić dam znać dla Madziuli smsem.
Pozdrawiam serdecznie
Aga

1. Data: 2003-04-23 12:55:21

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

To ja nowa Aga co ma radę pedagogiczną nie wiem czy uda mi się dotrzeć bo u nas
rady są dłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłuuuuuuuuuuuuuuuuuugggggggggggg
ggggggie ale muszę
się przyznać że skierowałam do Was 2 Białostocczanki które spotkałam na Forum
Hafcików, jeśli dotrą to przyjmijcie je cieplutko. Pozdrawiam i życzę super
czasu. Pozdrawiam Aga

Ps dajcie znać o następnym spotkaniu. Proszę!!!!!!!!!!

1. Data: 2003-04-24 06:18:05

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potwierdzenie przybycia Białostoczanki. Dziękuję
>
> P.S. Czy ja komuś obiecałam że coś przyniosę na to spotkanie??

no to do zobaczenia pod Pokojem :)) mnie już do spotkania przy komie ni
ebędzie więc jak coś to proszę dawać znaki na komórkę :)))

do zobaczenia

--
Białystok

szydelkiem