Przysmaki sylwestrowe.

231. Data: 2014-01-09 15:50:25

Temat: Re: Przysmaki sylwestrowe.
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-09 15:32, FEniks pisze:

> Eee, akurat z GG to korzystała nawet moja siostrzenica (trochę jednak
> ode mnie młodsza ;) ), więc tutaj raczej wiek nie gra takiej roli.

Moje dziecię też ma GG, ale leży odłogiem od dość dawna:)

232. Data: 2014-01-09 16:02:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-09 15:50, Aicha pisze:

> Moje dziecię też ma GG, ale leży odłogiem od dość dawna:)

Mnie zraził do GG przede wszystkim zalew reklam. W pewnym momencie nie
dało się już opanować wciąż wyskakujących króliczków z kapelusza. ;)

Ewa

233. Data: 2014-01-09 16:03:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Stąd, co zwykle - szklana kula.

Też mi to przyszło do głowy.

> Nie jesteś jedyna z tą alergią.

Nie? A miałam nadzieję na jakąś wyjątkowość;-)

> No i pomagamy w tym kłopocie. ;)

Właśnie, właśnie, pytanie czy warto?

J.

www.kontestacja.com

234. Data: 2014-01-09 16:04:35

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Cienkie coś. Albo macie rodzinnie grube nadgarstki 3333-)

Mamy grube nadgarstki, fkącu nie jesteśmy powżeniane hrabiny.
J.

www.kontestacja.com

235. Data: 2014-01-09 16:08:40

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Jej zaczepka na temat _małej liczby_ wałków w komplecie mówi o tym, że nie
> ma pojęcia o tak oczywistej rzeczy, iż im _większe_ wałki, tym _mniej_ ich
> potrzeba

Wniosek z d...

A _jedną_ lokówką, to ile loków można zakręcić:->

> Terminów matematycznych było powyżej chyba dosyć.

Jak na twoją logikę - wystarczy.

J.

www.kontestacja.com

236. Data: 2014-01-09 16:16:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-09 16:03, krys pisze:

> Nie? A miałam nadzieję na jakąś wyjątkowość;-)

Aaa, to sobie racuchów na sylwestra nasmaż! ;)

> No i pomagamy w tym kłopocie. ;)
> Właśnie, właśnie, pytanie czy warto?

Taki odruch bezwarunkowy - potrzebującego wesprzyj. ;)

Ewa

237. Data: 2014-01-09 16:36:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-09 16:23, krys pisze:
> J. właśnie produkuję ciasteczka z maszynki z przepisu Qry.
> Kochamy wirtualnie Qrę za przepis rodowy.

Cóż to za cudo?

Ewa

238. Data: 2014-01-09 16:45:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Jan 2014 15:49:27 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
.html
.html

> Chyba adidasków. Zresztą podróby ;)
>
> Ewa

Biustu.
--
XL

239. Data: 2014-01-09 16:46:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Jan 2014 15:50:25 +0100, Aicha napisał(a):

> Moje dziecię też ma GG, ale leży odłogiem od dość dawna:)

A to leniuch to! 333-)
--
XL

240. Data: 2014-01-09 16:46:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Jan 2014 16:04:35 +0100, krys napisał(a):

> Mamy grube nadgarstki, fkącu nie jesteśmy powżeniane hrabiny.

No.
--
XL

Rozpierdzielamy tę grupę ?!