Pseudo-choinka - przyjmie sie czy nie?

1. Data: 2001-03-12 09:46:18

Temat: Pseudo-choinka - przyjmie sie czy nie?
Od: g...@N...cyf-kr.edu.pl szukaj wiadomości tego autora

Co powiecie na troche hazardu?
Proponuje zrobic zaklady.
Otoz na swieta kupilem drzewko, swierka klujacego,
o wysokosci jakies 2.2m. Byl w sporej donicy,
wazacej wiecej niz on sam. W zasadzie to
sprzedawali choinki ciete, zostawiajac sobie
donice. Ale z doniczka kosztowalo tyle samo,
wiec kupilem, postala tydzien, potem wsadzilem
donice do piachu na polu.
Wczoraj odkopalem i przenioslem do przygotowanego
wczesniej dolka, wymoszcoznego piaskiem i torfem.
Podejrzewalem, ze jest cienko z korzeniami,
ale nie przypuszczalem, ze az tak zle
(po prostu wyrwali dzewko z ziemi i wlozyli
do donicy).
To co tam bylo, posypalem ukorzeniaczem,
i zasadzilem. Czesc galezi przerzedzilem.

Jak obstawiacie - przyjmie sie czy nie?

MC

2. Data: 2001-03-12 10:01:39

Temat: Re: Pseudo-choinka - przyjmie sie czy nie?
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

g...@N...cyf-kr.edu.pl napisał(a):

> Co powiecie na troche hazardu?

Hazard? Lubię! :-))))))))))))))))
Dlatego z Bogusławem się przekomarzam.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-03-12 11:34:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@N...cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości
> Co powiecie na troche hazardu?
> Proponuje zrobic zaklady.

> Jak obstawiacie - przyjmie sie czy nie?

1:50, że się przyjmie.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-03-13 17:54:20

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

"Podejrzewalem, ze jest cienko z korzeniami,
ale nie przypuszczalem, ze az tak zle
(po prostu wyrwali dzewko z ziemi i wlozyli
do donicy)."
:)
Moja zona pomimo uplywu 5-6 lat jeszcze sie smieje
ze mnie i zakupu przeze mnie takiej ekologicznej choinki z korzeniami
jak sie przypatrzysz zapewne te korzenie byly odrobane
aby toto zmiescilo sie w doniczce
:)

"Ale z doniczka kosztowalo tyle samo.."
:)
Moja niestety w doniczce byla duzo drozsza
od tych bez doniczki
:(
Z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2001-03-13 22:06:26

Od: "Skorek." <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 100% się nie przyjmie! Przykro mi, ale to nie możliwe.

mp3 za grosze
Ogrodowe kursy i szkolenia
Jednoskrzydłowiec
truskawka pnąca