truskawka pnąca

1. Data: 2001-03-11 22:17:03

Temat: truskawka pnąca
Od: "leslaw" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Znalazłem ogłoszenie Firmy ZAAP sp. z o.o. z Warszawy o sprzedaży wysyłkowej
truskawek pnących - do 120 cm wys. Czy rzeczywiście takie istnieją, a jeśli
tak to czy są warte polecenia. A jeżeli to nowość to czy można ufać firmie
ZAAP, jak dawno jest na rynku?
Dzięki za wszelkie informacje.

2. Data: 2001-03-12 08:18:27

Temat: Re: truskawka pnąca
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

a swistak siedzi i zawija sreberka - a tak powaznie moja matka i ciotka zakupily
kiedys takie truskawki, faktycznie , rosly troche wyzsze niz zwykle ale nic poza
tym

3. Data: 2001-03-12 18:48:41

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kw" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
moja matka i ciotka zakupily
> kiedys takie truskawki, faktycznie , rosly troche wyzsze niz zwykle ale
nic poza
> tym

Tak to jest urzadzone na tym swiecie, ze nigdy nie ma wszystkiego naraz.
Jezeli chcesz miec piekna róze to z kolcami, a jak nie chcesz kolców to,
niestety, musi byc stokrotka.
Podobnie jest z truskawkami. Jezeli chcesz pnaca truskawke to musisz zgodzic
sie z nizszymi plonami. Jezeli chcesz duzo owoców to nie licz na pokrój
pnacy, raczej na pelzajace odrosty :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Pompa do oczka
Polska nazwa Taxus brevifolia (ang. pacific yew)?
Nowa strona www.terenyzieleni.pl
wawrzynki
RE: Pomocy!!!