Psycholog w Wa-wie -test gotowości szkolnej. Pilne

1. Data: 2005-05-05 08:52:33

Temat: Psycholog w Wa-wie -test gotowości szkolnej. Pilne
Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Gdzie można w Warszawie zrobić 6-cio latkowi badanie psychologiczne: test
gotowości szkolnej?
Sprawa jest bardzo pilna, a na prawdę mam kłopot ze znalezieniem miejsca
gdzie takie badanie można wykonać.

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2005-05-05 11:39:07

Od: "Old Rena" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anxy w wiadomości <d5cmsa$etq$1@news.onet.pl> sobie pisze a muzom:
> Witam,
> Gdzie można w Warszawie zrobić 6-cio latkowi badanie psychologiczne:
> test gotowości szkolnej?
W rejonowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Tu adresy:
http://www.bip.warszawa.pl/informacja.asp?mn_id=2526

--
Old Rena, matka trzynastolatka
[Renata Gierbisz]

3. Data: 2005-05-05 15:12:38

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO: nie rób dziecku krzywdy i nie posyłaj go wcześniej do szkoły. Zarówno
ja jak i żona rozpoczynaliśmy szkołę w wieku 6 lat i wiemy jakie to ma plusy
i minusy. Jedyny plus to plus dla rodziców: o rok wcześniejsze
usamodzielnienie się potomka. Reszta to minusy głównie w sferze emocjonalnej
dziecka.
JAck

4. Data: 2005-05-05 16:57:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> Reszta to minusy głównie w sferze emocjonalnej
> dziecka.

Zgadzam się. Też poszłam rok za wsześnie, już się nie raz
wypowiadałam, że to ostatnia rzecz jaką bym swojemu dziecku zrobiła...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

5. Data: 2005-05-06 08:09:23

Od: "Hermiona" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to ma plusy i minusy. Jedyny plus to plus dla rodziców: o rok wcześniejsze
> usamodzielnienie się potomka. Reszta to minusy głównie w sferze

A ja pozwole sobie nie zgodzić się. Zarówno ja, jak i mąż i moja siostra
poszliśmy rok wcześniej i byliśmy zawsze zadowoleni. Zatem wszystko zależy
od dziecka.
Moja starsza córka poszła ze swoim rocznikiem i jej wczesniej posyłać nie
miało sensu (jest z końca roku i wcale do szkoły jej nie było spieszno),
młodsza wymusiła na nas prawie pójście rok wcześniej i jest zachwycona
(teraz 4 klasa). Ale ona zawsze bawiła się ze starszymi koleżankami (w
przedszkolu wolała te z grupy wyżej, swoim rówiesnikom matkowała). Nauka
idzie jej świetnie, z kolezankami ma wsaniałe kontakty.

Pozdrawiam
Kasia + Danusia (13lat) + Agatka (10 lat)

6. Data: 2005-05-06 08:20:56

Od: "Hermiona" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zgadzam się. Też poszłam rok za wsześnie, już się nie raz
> wypowiadałam, że to ostatnia rzecz jaką bym swojemu dziecku zrobiła...

A jakie konkrety ? Pytam serio, może czegoś u Agatki nie zauważam.
Kasia

7. Data: 2005-05-06 08:37:03

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hermiona <k...@u...edu.pl> napisał(a):

> A jakie konkrety ?

Poszukaj w archiwum, nie raz o tym pisałam. Byłam inteligentnym
dzieckiem, dałam radę, skończyłam szkołę jedną i drugą.
Ale uważam, że rok później miałabym łatwiej -- emocjonalnie,
społecznie, intelektualnie też. Niby _nic_ się nie stało, ale jesli
nie ma noża na gardle (moja matka miała) to odradzam.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

8. Data: 2005-05-06 08:38:22

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hermiona <k...@u...edu.pl> napisał(a):

> Moja starsza córka

Może to jest klucz do sprawy -- 2 dziecko jest podobno inne. Ja jestem
jedynaczką.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

9. Data: 2005-05-07 08:21:54

Od: "ella" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
nie piszesz w jakiej dzielnicy Warszawy szukasz, wiec polecam Poradnie
Psychologiczno-Pedagogiczna nr 16 przy ul. Umińskiego 12 (Gocław)
tel. 671-02-46 zadzwon, nie wiem niestety jaki jest termin oczekiwania na
wizyte
Elżbieta
Użytkownik "Anxy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gotowości szkolnej?
> Sprawa jest bardzo pilna, a na prawdę mam kłopot ze znalezieniem miejsca

WELCOME!
Dobry okulista w Warszawie - szukam.
zwierzak dla dziecka
przyjemnosc bycia chrzestym bogatego dziecka :(
Dlugi weekedn a przedszkole