Psychologia a Pis

11. Data: 2016-12-18 14:31:45

Temat: Re: Psychologia a Pis
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 14:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. Ja tam bym się zadowolił skromną posadką wicepremiera i ministra edukacji.

Możesz se pomarzyć.

12. Data: 2016-12-18 14:38:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 14:30:45 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Nie życzę sobie, by w Polsce pełnię władzy miał jakiś "młody, zdolny
> szlachcic" do tego wyznawca Jakuba. Prawdziwym niekoronowanym Królem
> Polski był Karol Wojtyła, chyba żeby go sklonować (co jest teoretycznie
> możliwe ;-) Żaden buddysta mu nie podskoczy.

Gdybyś poznał tego człowieka i jego przyjaciół, zmieniłbyś zdanie.
To jest ktoś, komu już prorokowano majestat królewski, od kogo czuć na
kilometr Królem.

Mistrz Różanego Krzyża Karol Wojtyła nie mógł zostać Królem, bo został
Papieżem i musiał przebywać w Rzymie. Przyszły August IV tego nie musi -
należy brać, co jest pod ręką, a nie narzekać.

13. Data: 2016-12-18 14:44:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 14:38:41 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> Papieżem i musiał przebywać w Rzymie. Przyszły August IV tego nie musi -
> należy brać, co jest pod ręką, a nie narzekać.

PS. Od kiedy w roku 1997 zmarł Władysław V bez następców, Polska nie miała
prawowitego króla. Pora przywrócić tradycję.

14. Data: 2016-12-18 14:44:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 14:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Papieżem i musiał przebywać w Rzymie. Przyszły August IV tego nie musi -
> należy brać, co jest pod ręką, a nie narzekać.

Pisałem że Wojtyła był "niekoronowanym królem". Polska nie potrzebuje
żadnych królów. Wystarczy że Jezus i Maryja są władcami Polski.
Tym bardziej nie należy dopuszczać do ekspansji buddyzmu.
A jak na razie to wystarczy żeby Jarosław miał większą władzę po
zmarginalizowaniu kodziarstwa i stronnictw pruskich.

15. Data: 2016-12-18 14:45:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 14:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. Od kiedy w roku 1997 zmarł Władysław V bez następców, Polska nie miała
> prawowitego króla. Pora przywrócić tradycję.

Polska jest Rzeczpospolitą a nie prywatnym folwarkiem jakiegoś gościa

16. Data: 2016-12-18 14:46:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 14:44:14 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> A jak na razie to wystarczy żeby Jarosław miał większą władzę po
> zmarginalizowaniu kodziarstwa i stronnictw pruskich.

Tfuj! Republikant!

17. Data: 2016-12-18 14:48:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 14:45:48 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Polska jest Rzeczpospolitą a nie prywatnym folwarkiem jakiegoś gościa

Polska jest Koroną Królestwa Polskiego, a nie zbieraniną zgrai republikantów,
którzy zaprzedali Koronę i W.X. Litewskie targowiczanom.

18. Data: 2016-12-18 14:49:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 14:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Tfuj! Republikant!

Zauważ jak pięknie Rzym się rozwijał za Republiki, jak wzrósł z
mikroskopijnego kraju, jak powstały tam cywilizowane prawa.
Aż pierwszy antychryst Juliusz Cezar rozwalił praworządność, po nim na
tronie byli oszaleli cezarowie jak Kaligula i Neron i przez wieki Rzym
się rozkładał.

19. Data: 2016-12-18 14:49:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 14:31:43 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Możesz se pomarzyć.

Kiedyś mi tę posadkę zapowiadano.

20. Data: 2016-12-18 14:50:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 14:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Polska jest Koroną Królestwa Polskiego, a nie zbieraniną zgrai republikantów,
> którzy zaprzedali Koronę i W.X. Litewskie targowiczanom.

Monarchia jest aberracją, występuje w społeczeństwach pierwotnych

Szelmostwa Lisa Witalisa
Uwaga! Żadne cytaty nie zostały zmyślone.
Ukarać Pisowców
Poeta pamięta - "Jest krzyż jest impreza"
Rzepka