Psychopata?

41. Data: 2008-10-08 11:02:38

Temat: Re: Psychopata?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tylko nie słuchaj cebka z tą watą mineralną i kartongipsem - zastosujcie
> jakąś poważną technologię.

proponuję deratyzację. bardzo poważną :)

--
jestem w sobie zakochany.
niestety bez wzajemności.

http://bialo.czerwona.patrz.pl/

42. Data: 2008-10-08 11:02:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Pozostaje jeszcze modlitwa?

koniecznie głośna :)

43. Data: 2008-10-08 11:05:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Oct 2008 13:02:52 +0200, tren R napisał(a):

> koniecznie głośna :)

Z bębnami proponuję :-DDD

44. Data: 2008-10-08 11:05:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Oct 2008 13:02:38 +0200, tren R napisał(a):

> proponuję deratyzację. bardzo poważną :)

Nie. Specjalne materiały wygłuszeniowe.

45. Data: 2008-10-08 11:06:35

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> Z bębnami proponuję :-DDD

A to już Redarta trzeba zaprosić.

Don

46. Data: 2008-10-08 11:07:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> Ikselka<i...@g...pl>

> A to już Redarta trzeba zaprosić.

albo street musician...:)

47. Data: 2008-10-08 11:11:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuję deratyzację. bardzo poważną :)

"W nowoczesnej architekturze wnętrz obiektów użyteczności publicznej
dominują duże, gładkie powierzchnie, których parametry akustyczne
poprawiamy za pomocą systemów sufitów podwieszonych i okładzin ściennych.
Jednak nie w każdej sytuacji istnieje możliwość ich zastosowania. Pozostaje
zdecydować się wówczas na wykonanie tynków akustycznych.
Tynki akustyczne (ze względu na funkcję nazywane też dźwiękochłonnymi)
nanoszone są bezpośrednio na powierzchnie ścian lub sufitów, dlatego mogą
być stosowane wszędzie tam, gdzie z przyczyn architektonicznych lub
konstrukcyjnych nie ma warunków do użycia innych elementów
dźwiękochłonnych. Mogą to być sytuacje, gdy nie ma możliwości
zainstalowania wieszaków lub rusztu, gdy wykonywane są powierzchnie łukowe
o małym promieniu krzywizny (np. podczas renowacji starych sklepień) czy
też w obiektach znajdujących się pod nadzorem konserwatorów zabytków.
Zadaniem tynków akustycznych jest pochłanianie fal dźwiękowych i redukcja
pogłosu, szczególnie w zakresie średnich i wysokich częstotliwości,
charakterystycznych dla mowy ludzkiej (500-4000 Hz). Tworzą one
bezspoinowe, grubowarstwowe, "miękkie" akustycznie wyprawy, które
pochłaniają fale dźwiękowe dzięki przemianie energii dźwiękowej w ciepło,
odbywającej się (podobnie jak w innych materiałach porowatych) na drodze
tarcia cząstek wewnątrz materiału. W celu uzyskania wymaganej porowatości
tynki dźwiękochłonne muszą być nanoszone wielowarstwowo.
Grubość wykonanego tynku ma bezpośredni wpływ na jego skuteczność
akustyczną, opisywaną przez wartość pochłaniania dźwięku s (różna dla
różnych częstotliwości) lub - w praktyce częściej - tzw. średni stopień
absorpcji NRC (Noise Reduction Coefficient). Dlatego przy wyborze tynku i
projektowaniu jego grubości konieczne jest dokładne określenie wymagań
projektowych dotyczących tłumienia dźwięków.
Należy również pamiętać, że powłoki dekoracyjne stosowane na tynki
akustyczne muszą być przepuszczalne pod względem akustycznym (nie mogą
powodować odbicia) - dźwięk musi bowiem przedostać się do warstwy
absorbującej, aby tam został pochłonięty.

Dzięki systemom tynków akustycznych można uzyskać stopień absorpcji dźwięku
do ok. 60%. Oznacza to, że dla różnych częstotliwości energia fali
dźwiękowej zostanie zaabsorbowana przez masę tynku akustycznego (podobnie
jak w przypadku sufitowych płyt perforowanych ) i tylko nieznaczna jej
część ulegnie odbiciu. Fala dźwiękowa uspokaja się, czas pogłosu i
zakłócenia zostają zredukowane, a w pomieszczeniu powstaje ciągły i czysty
obraz dźwięku.
Porowate, chłonne tynki akustyczne nie mają wytrzymałości tynków o
powierzchniach zamkniętych, dlatego mogą być stosowane wyłącznie we
wnętrzach, na powierzchniach ścian i sufitów. W przypadku niektórych
produktów podawane jest zastrzeżenie, że mogą być one układane wyłącznie w
strefach nie narażonych na obciążenia mechaniczne - na sufitach i ścianach
powyżej 2,5 m. Tynki akustyczne są jednocześnie materiałami ognioodpornymi.
Na rynkach zachodnich tynki akustyczne zyskały sobie już znaczną
popularność i różnego rodzaju rozwiązania w tym zakresie oferuje coraz
więcej firm (m.in. Caparol, GMT, Hasit, ICC, Knauf, Scherff, Stoispo).
Wyroby kilku z nich funkcjonują już także na rynku polskim, ale znane są
głównie w pracowniach architektonicznych i firmach wykonawczych
specjalizujących się w projektowaniu i realizacji sal kinowych oraz
teatralnych. Trzeba jednak powiedzieć, że stosowano je już także
jednostkowo w studiach nagrań i salach sportowych, a potencjalnie mogą być
również użyte w budynkach biurowych, centrach handlowych czy lokalach
gastronomicznych.
W dalszej części artykułu przedstawiamy trzy systemy tynków akustycznych
oferowanych w Polsce. Co warte podkreślenia - dokonamy w ten sposób
przeglądu różnych technologii zarówno w zakresie stosowanych spoiw, jak i
technik wykonawczych."

48. Data: 2008-10-08 11:25:17

Temat: Dla medei - wygłuszanie. Re: Psychopata? (was: Psychopata?)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Oct 2008 13:11:00 +0200, Ikselka napisał(a):

> tynki akustyczne

Więcej tu:
http://www.muratorplus.pl/technika/izolacje-akustycz
ne/izolacje/tynki-akustyczne,17080_6402.htm

Gdzieś coś było też o tynkach akustycznych celulozowych, ale drogie - 200
zł za m2.

49. Data: 2008-10-08 11:26:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wata anty-akustyczna.
Oczywiście.

Jest inna niż ta do dociepleń budynków.

Sprawdza się wyśmienicie, przynajmniej u mnie.

--
CB

50. Data: 2008-10-08 12:31:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ściągawka:
"Boże, to znowu ja, Ewka.
No ciągle tak mnie wqrwiają ci sąsiedzi obok mnie za te dzikie
kłótnie i hałasy po 22-giej, ale wstydzę się zwróć im uwagę,
bo mi niezręcznie.
A chłopa z tym nie wyślę, bo nie chcę aby oni także wqwili
się na mnie i na niego, tak jak ja jestem na nich ciągle
wqrwiona.
Proszę Cię Boże załatw, aby przestali się kłócić.
I mnie wqrwiać, bo zwariuję od tego ciągłego wqrwiania się
i wqrwiania.
Ręce mi już opadają od tego, a to dopiero 1,5 roku.
A co będzie za rok?
Jak ja to wytrzymam?
Boże, uratuj mnie od psychiatryka!
Bardzo Cię proszę.
Koniec."

;)
--
CB

> Pozostaje jeszcze modlitwa?
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

najwięksi geniusze wyprzedzają swój czas: Henryk Goldszmit
prawdziwa sztuka! hostii sie nie boi
pociąg życia
KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS KRYZYS
"Wolna wola nie istnieje" - ciekawe badania