Psychopatyczne zarazki

21. Data: 2015-03-29 07:49:45

Temat: Re: Psychopatyczne zarazki
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:4e929336-d2b9-4a08-b696-920914ed7e4f@googlegrou
ps.com...
> Piekło to nie jest kara, kara polega na uzmysłowieniu sobie zła,
> resocjalizacji,
> a jaki ma cel piekło na wieczność
> to nawet nie jest kara, tylko ciągle ciepienie które uwielbiają
> psychopaci,
> bo tu już nie ma nadzieji na zmianę, więc nawet nie jest karą.

Nie jest karą, jest ZEMSTĄ psychopaty.

22. Data: 2015-03-29 08:06:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
> [...]
> psychopaci,
> bo tu już nie ma nadzieji na zmianę, więc nawet nie jest karą.

Dlatego straciłem wiarę jak biblie zacząłem przeglądać, ten bóg to psychopata, oni
wierzą w psychola. Kiedyś myślałem że kościół jest zły a wiara swoją drogą. Ale nie
tylko zły jest kościół to jest wymysł, jednego z najokrutniejszych bogów jakich
stworzono. Dlaczego nazwano go dobrym? Ze strachu. Tylko ktoś kto się boi co taki bóg
i jego wyznawcy zrobią okrzyknie okrutnika miłościwym. Ten bóg urósł na strachu,
strach go utuczył.

23. Data: 2015-03-29 08:31:14

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-29 o 08:06, glob pisze:
> Dlatego straciłem wiarę jak biblie zacząłem przeglądać,

Też nie wierzę w żydowskie bajanie, ale przecież był Jezus (Jezus
historyczny, nie mylić z demonem ukazującym się Faustynie, czy mówiący
jakieś orędzia) i ten historyczny Jezus bardzo dobrze mówił.
Byli np. faryzeusze, uważający się za lepszych od innych, bardzo
wierzący ludzie, a jednak Jezus zauważył że są gorsi niż zwykli ludzie.
Wszystkich psychopatów czeka wieczne jezioro ogniste i jest przepaść
między nimi a zwykłymi ludźmi.

24. Data: 2015-03-29 08:32:13

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-29 o 00:49, glob pisze:
> Piekło to nie jest kara, kara polega na uzmysłowieniu sobie zła, resocjalizacji,

Kara więzienia ani Kalibabki ani Grobelnego niczego nie nauczyła.

25. Data: 2015-03-29 08:46:20

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...

>Nie jest karą, jest ZEMSTĄ psychopaty.

Sędziowie są mściwymi psychopatami?

26. Data: 2015-03-29 08:56:09

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-28 o 15:03, zdumiony pisze:
> Na szczęście "ludzi dobrej woli jest więcej" jak śpiewał Czesław Niemen.
> Druga grupa, tylko z wyglądu przypominając ludzi pasożytuje na tej
> pierwszej.

Kupowałem w sklepie internetowym "Tani Zakup 24" i teraz nie mam ani
towaru ani pieniędzy. Właściciel wybrał sobie sposób na życie -
przyjmowanie pieniędzy i nie oddawanie ich. Mimo że zdecydowana ilość
sklepów internetowych i przez Allegro jest uczciwa to jednak są
pasożyty, które nie oddadzą pieniędzy bo nie.

27. Data: 2015-03-29 09:02:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Sens kary opiera się na tym żeby delikwent zrozumiał szkodliwość swojego zachowania.
Przykładowo buractwo jak ikselka nie zrozumie przekonywania, bo kultura dla wsi to
coś obcego, ale karanie buractwa szybko by zmieniło jego szczeki nienawiści. Bo
dopuki do tyłka nie dojdzie to nie zrozumie, jakby buraków karać za te kwiki
nienawiści momentalnie zajeliby się swoimi sprawami a nie z buciorami innym w życie
wchodzili i skoki nienawiści, tym samym jak sanepid nie walnie kary , możesz
tłumaczyć do usrania aby coś pojeła, jak przyjdzie bilecik do zapłacenia zamknie
morde i przestanie szkodzić. Taki jest sens kary i w większości działa, do tego
dochodzi proces zrozumienia dlaczego ktoś ląduje w pierdlu, każdego da się
zresocjalizować ale nie do każdego da się dotrzeć, do przyczyn dlaczego tak robi,
raczej się olewa jak już się zamknie. A trzemanie kogoś po wieczność to nie jest
kara, bo kara ma sens aby ktoś pojął zachowanie swoje, w piekle ten ktoś nawet jak
się zmieni i tak ma pozamiatane.
Na czym opiera się kler? Na straszeniu ludzi piekłem, potępieniem, smażeniem,
strasznymi katuszami jak się nie podporządkuje lud . Systemy totalitarne opierają się
o strachu, dopuki ludzie się boją system trwa i uciska, straszy i budzi zagrożenie
ich bytu. Dlatego kler to totalitaryzm, ludzie dopuki się będą bali ten Bóg będzie
tym strachem się żywił i trwał. Jezus to był jakiś tam człowiek który został
zgładzony , a kościół jaki był pełen faryzeizmu taki pozostał, dokładnie taki samy, z
bogiem okrutnym i przerażającym, który katuje i straszy by mógł istnieć.

28. Data: 2015-03-29 09:03:47

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-29 o 08:56, zdumiony pisze:
> [...]
> sklepów internetowych i przez Allegro jest uczciwa to jednak są
> pasożyty, które nie oddadzą pieniędzy bo nie.

Nie sądzę że robi to tylko dla pieniędzy, ale również w celu upajania
się władza nad ofiarą.
Ze strony http://www.jaroslaw-witan-tani-zakup-24.likerate.pl/

To jeszcze nic w porównaniu z bezczelnością Pana obsługującego dział
"Reklamacja Zwroty". Po zażądaniu nr listu przewozowego Pan wyśmiał mnie
i powiedział żebym się tak nie stresowała. Po tak kuriozalnej odpowiedzi
powiedziałam, że rezygnuje z zakupu i proszę o zwrot gotówki, na co Pan
ponownie rezolutnie zauważył, żebym nie przesadzała..

29. Data: 2015-03-29 09:08:33

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-29 o 09:02, glob pisze:
> Zdumiony
> Sens kary opiera się na tym żeby delikwent zrozumiał szkodliwość swojego
zachowania.

Normalny człowiek zrozumie, psychopata nie, bo jego mózg działa inaczej,
tylko z wyglądu przypomina człowieka.
Jasne że się nie zgadzam z obrazem piekła przedstawianym przez
chrzęsijan - faryzeruszy, gdzie trafia się tam za grzeszki, nie mówienie
różańców i brak gorliwości w wierze.
Tam trafiają tylko bardzo źli ludzie i nie m czego się ich żałować.

30. Data: 2015-03-29 09:10:43

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-29 o 09:03, zdumiony pisze:
> Nie sądzę że robi to tylko dla pieniędzy, ale również w celu upajania
> się władza nad ofiarą.

Tak samo gwałciciele, nie robią tego dla seksu ale dla władzy. W Indiach
zgwałcono nawet zakonnicę staruszkę.

Kasa spływa... odrą 3-]
Nie być lemingiem.
Talent?
Bolszewicy
Rodzice, którzy nie szczepią dzieci, to szaleńcy szkodliwi dla społeczeństwa