Puder sypki w pedzelku - Bourjois :-)

1. Data: 2003-09-12 14:20:33

Temat: Puder sypki w pedzelku - Bourjois :-)
Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DIDLO
--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o
niego. Dałeś mu właśnie piękną lekcję przyjaźni, lojalności, miłości,
odpowiedzialności i szacunku dla życia...
http://www.arka.strefa.pl/opowiadanie.html

1. Data: 2003-09-12 14:21:28

Temat: Re: Puder sypki w pedzelku - Bourjois :-)
Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam zadać pytanie.
Więc jak go oceniacie?

DIDLO

1. Data: 2003-09-12 15:04:02

Od: "wronka" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak go oceniacie?

jest jedwabisty i nie da się go nałozyć za dużo, czyli zawsze ładnie. wygodny
jak coś bardzo wygodnego! i wydajny. jakoś nie moze mi się skończyć. czasem przy
malowaniu wypada 1-2 włoski.i łaskocze. ale nie wyłysiał ani trochę :)
generalnie polecam
i pozdrawiam :)

wronka
www.kabaret-szum.art.pl
www.twistedlegz.com

1. Data: 2003-09-13 09:03:00

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edward

"Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i
durnowaty
tak , aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r

a ile on kosztuje ?

[Ostroleka,Grudziadz, Gdansk]
cos do ust? (krem)