[Ostroleka,Grudziadz, Gdansk]

1. Data: 2003-09-12 14:18:11

Temat: [Ostroleka,Grudziadz, Gdansk]
Od: "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jakich fryzjerow polecicie w powyzszych miastach? I za co ich np. chwalicie?
I jak tam z cenami, jesli pamietacie?
Zastanawiałam się nad ufarbowaniem, podcieciem lub tez uczesaniem na
wesele.... sama jeszcze nie wiem, co wybrac z tych mozliwosci.. same
rozumiecie, czy wydac kilkadziesiat zlotych na wieczor (czyli jakas fryzura
wieczorowa) czy raczej przeznaczyc te pieniadze na cos na dluzsza mete..jak
strzyzenie, balejaz czy tez po prostu kolor..

pozdrawiam
Magda M.

1. Data: 2003-09-13 08:20:35

Temat: Re: [Ostroleka,Grudziadz, Gdansk]
Od: "ORP Mazur" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Marcinkowska" <v...@d...pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:bjskc2$r0s$1@kastor.ds.pg.gda.pl...
> Witam!
> Jakich fryzjerow polecicie w powyzszych miastach? I za co ich np.
> [...]
Polecam na Kolobrzeskiej na przeciwko falowca ,nowy salon i p.Ela .Mowie
oczywiscie o Gdansku.Ja ostatnio robilam balejaz z 3 kolorow ,strzyzenie i
ukladanie i zaplacilam 116pln.
Pozdrawiam Magda

cos do ust? (krem)
RE: soczewki kotntaktowe