RE: soczewki kotntaktowe

1. Data: 2003-09-12 12:01:15

Temat: RE: soczewki kotntaktowe
Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION) szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o oznaczenie tego pudeleczka do przechowywania szkiel (L i P)
to nie sluzy ono tylko higienie. Smiem nawet twierdzic, ze to poboczna
korzysc ;)
Ja mam na lewym oku inna wade niz na prawym (L-8,P-6.5) i gdyby nie
oznaczenie
pudelka, za kazdym razem kiedy zakladam szkla, musialabym zgadywac ;)

--
s...@c...pl
s...@o...pl

1. Data: 2003-09-12 12:20:14

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RECEPTION"
> Ja mam na lewym oku inna wade niz na prawym (L-8,P-6.5) i gdyby nie
> oznaczenie
> pudelka, za kazdym razem kiedy zakladam szkla, musialabym zgadywac ;)

Dziwny jesteś :-) A nie prościej zapamiętać, że z prawej strony pudełka
jest prawe szkło a z lewej lewe (lub odwrotnie) zamiast szukać literek
na wieczku?????
Asia

1. Data: 2003-09-12 12:37:29

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:
> Dziwny jesteś :-) A nie prościej zapamiętać, że z prawej strony
> pudełka jest prawe szkło a z lewej lewe (lub odwrotnie) zamiast
> szukać literek na wieczku?????

A jak pudelko jest symetryczne i sie obroci to kaplica?;)

--
star

1. Data: 2003-09-12 12:40:22

Od: "nefre" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje wszystkie sa symetryczne, maja tylko rozne nakretki.

1. Data: 2003-09-12 12:40:55

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star"
> A jak pudelko jest symetryczne i sie obroci to kaplica?;)
Miałam już pudełka czterech firm (niewiele więcej jest na polskim rynku)
i żadne nie było symetryczne. Widziałeś kiedyś takie? Jakiej firmy?
Asia

1. Data: 2003-09-12 13:16:10

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

> Użytkownik "star"
> Miałam już pudełka czterech firm (niewiele więcej jest na polskim rynku)
> i żadne nie było symetryczne. Widziałeś kiedyś takie? Jakiej firmy?

Ja mam takie - Ciba Vision. Jedna nakretka jest za to niebieska a druga
biala.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman