Puder w perełkach

1. Data: 2003-09-17 12:15:14

Temat: Puder w perełkach
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny orientujecie się czy te pudry z oriflame są ciemne, jasne,
ogólnie jakie to odcienie? Czy są dobre dla cery mieszanej?

1. Data: 2003-09-17 13:09:47

Temat: Re: Puder w perełkach
Od: "AS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny orientujecie się czy te pudry z oriflame są ciemne, jasne,
> ogólnie jakie to odcienie? Czy są dobre dla cery mieszanej?
> Pozdrawiam

Ja używam pudru w kulkach ale z Avonu - kulki opalizujące i bardzo je sobie
chwalę, a też mam cerę mieszaną. Ale ja używam ich bardzo rzadko, a w lecie
to w ogóle.

W Oriflame też są i też w 2 odcieniach - normalne (z różowymi kulkami) i
opalizujące (z ciemnymi kulkami).

Według mnie to najlepszy puder.

Pozdrawiam
AS

1. Data: 2003-09-17 13:24:22

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał:

> Dziewczyny orientujecie się czy te pudry z oriflame są ciemne, jasne,
> ogólnie jakie to odcienie? Czy są dobre dla cery mieszanej?

Zawsze możesz poprosić konsultantkę, żeby Ci je pokazała,bo "jasny i ciemny"
to pojęcie względne.
Jeśli ich nie posiada, to może Ci je zamówić, a potem ewentualnie zwrócić do
firmy jeśli Ci nie będą pasowały.
I jeszcze jedno.. Puder w kulkach nie służy do wykończenia i zmatowienia
makijażu - do tego jest puder pyłkowy, natomiast kuleczki służą do
modelowania rysów twarzy (np. tak jak różem).
P.S. Kolor pudru w kulkach mozna sobie dowolnie zmianiam wyjmująć i
dokładając inne kolory kuleczek. Moje klientki prawie zawsze qpuję ten puder
parami - jedna bierze brązujący, a druga różowawy i wymieniają się kulkami.

________
sheba 20

1. Data: 2003-09-17 13:34:16

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheba20" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
puder
> parami - jedna bierze brązujący, a druga różowawy i wymieniają się

Wielkie dzięki :) oświeciłaś mnie normalnie! nie wiedziałam że to się tak
stosuje.
Jeszcze raz dziękuję :)

1. Data: 2003-09-17 18:58:31

Temat: Odp: Puder w perełkach
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokładając inne kolory kuleczek. Moje klientki prawie zawsze qpuję ten
puder
> parami - jedna bierze brązujący, a druga różowawy i wymieniają się
kulkami.

cool, musze to powiedziec moim koleaznkom, teraz w okazji promocji maja po
kilka tych pudrów dla siebie (po 19zł) nietety tylko jeden odcien, ale
pomysl fajny :-)

1. Data: 2003-09-17 20:02:07

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl.nospam.pl> napisał:

> [...]
>
> cool, musze to powiedziec moim koleaznkom, teraz w okazji promocji maja po
> kilka tych pudrów dla siebie (po 19zł) nietety tylko jeden odcien, ale

No moje klientki takie mądre - sama pewnie też bym tego nie wymyśliła :P.
________
sheba 20

Jeszcze raz dermika mat b
Avene, Diacneal - czy ktoś tego uzywał?