Re: Loreal professionel - odżywka

1. Data: 2003-09-17 13:02:40

Temat: Re: Loreal professionel - odżywka
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

koculek wrote:

> Witam ubolewam bardzo nad tym, ze skonczyla mi sie odzywka loreala
> kuipona w salonie fryzjerskim (pieknie pachniala, wlosy sie swietnie
> rozczesywaly i nie mialam od niej lupizu). Niestety teraz moj budzet
> jest zerowy i musialam kupic cos w zwyklym markecie i kupilam odzywke
> wella vivality i ani nie moge sie po niej rozczesac i lupiez dostalam
> (brrrr). Juz kiedys kupilam wella vivality szampon i do dzis stoi
> niezuzyty (a feeee, tez dostalam lupiez). Czy sa jakies tanie (10-20
> zl) odzywki do strasznie poplatanych wlosow? No i tego lupiezu nie
> chce :(

Maseczki do wlosow L'Oreal Elseve sa rozsadne cenowo (okolo 20zl) i
skuteczne. Ja uzywam tej do wlosow farbowanych - swietnie zmiekcza wlosy
i bardzo latwo sie rozczesuja. Ostatnio doprowadzenie wlosow do porzadku
po dwoch tygodniach codziennego basenu z chlorowana woda (i bez dostepu
do odzywki) zajelo mi dwa mycia ^_^

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-17 14:36:36

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> The Discworld Compendium <http://www.extenuation.net/disc/>
> "To absent friends, lost loves, old gods and the season of mists."

Ja uzywam odzywki Loreala do włosów cienkich i delikatnych i bardzo ja sobie
chwalę. Próbowałam tez odżywki Tiomotei z miodem, również bardzo fajna ale
nie odpowiadał mi zapach.
Na łupież polecam Nizoral.

Puder w perełkach
Jeszcze raz dermika mat b