Pudzian-Nejman

1. Data: 2009-12-11 23:06:53

Temat: Pudzian-Nejman
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pudzianowski na kopach zamiatał ring Nejmanem przez pięćdziesiąt sekund.
Podobało mi się. :DDD

michał

2. Data: 2009-12-11 23:09:05

Temat: Re: Pudzian-Nejman
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Pudzianowski na kopach zamiatał ring Nejmanem przez pięćdziesiąt sekund.
> Podobało mi się. :DDD

Ale pozamiatał dokładnie? W końcu święta za pasem.

Qra

3. Data: 2009-12-11 23:22:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:
> Pudzianowski na kopach zamiatał ring Nejmanem przez pięćdziesiąt sekund.
> Podobało mi się. :DDD

Ja się walk wystrzegam jak ognia, ale tż oglądał, więc też popatrzyłam z
ciekawości. Wiem, że jest sędzia, że to jest sport, ale kurcze gdyby
sędziego nie było, to Pudzianowski był gotów mu głowę na pół rozłupać.

--

Paulinka

4. Data: 2009-12-11 23:24:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale pozamiatał dokładnie? W końcu święta za pasem.

ale dmuchana ustawka
http://www.youtube.com/watch?v=BauGgK1S2E4

przecież on go nawet zadrapać nie chciał

5. Data: 2009-12-11 23:31:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> ale dmuchana ustawka
> http://www.youtube.com/watch?v=BauGgK1S2E4
>
> przecież on go nawet zadrapać nie chciał

Doobreeeee....

Dobrego miał coacha. "Lutuj, Maniuś, lutuj we wszystko, co oddycha"

Qra

6. Data: 2009-12-12 00:06:02

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:
> Pudzianowski na kopach zamiatał ring Nejmanem przez pięćdziesiąt sekund.
> Podobało mi się. :DDD

Aż kłótnię rodzinną miałam z tego powodu. Mi się ta forma sportu kojarzy
z ulicznymi bójkami i gdyby Pudzianowski posunął się o jeden cios za
daleko (np. Najman by stracił przytomność/został kaleką/umarł/),
zupełnie inne były by na ten temat komentarze.

--

Paulinka

7. Data: 2009-12-12 00:13:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale pozamiatał dokładnie? W końcu święta za pasem.

Jak najbardziej.

michał

8. Data: 2009-12-12 00:18:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> [...]
> cios za daleko (np. Najman by stracił przytomność/został
> kaleką/umarł/), zupełnie inne były by na ten temat komentarze.

Tak się może wydawać, ale Najman już nie raz pewnie umierał. ;)

michał

9. Data: 2009-12-12 00:20:59

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Tak się może wydawać, ale Najman już nie raz pewnie umierał. ;)

To samo mi tż tłumaczył, ale ja kurna wrażliwa jestem i przewidująca ;)

--

Paulinka

10. Data: 2009-12-12 01:45:02

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ale dmuchana ustawka
> http://www.youtube.com/watch?v=BauGgK1S2E4
>
> przecież on go nawet zadrapać nie chciał

Techniki tam było tyle co przed remizą w soboty ale "dmuchana|"? Kiedy
Najman miał okazję coś chcieć w czasie tej walki? Z wyjątkiem klepania,
kiedy musiał podjac ciężką decyzję, odsłonić się, klepać i zarobić w tym
czasie kilka ciosów młotem, albo nie odsłaniać się i zarobić znacznie
więcej ciosów młotem?
zx

kwantowanie świadomości- nie tylko do Redarta i adamoxxa
Kalendarz
Wszystko jest tam w głowie :-)
TRIUMF PARCHA...
Zagadka