Punkt apteczny

1. Data: 2003-11-05 16:21:17

Temat: Punkt apteczny
Od: "xxx" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy technik farmaceutyczny może od razu po szkole otworzyc punkt apteczny i byc
jego kierownikiem?Jakie są koszty otwarcia takiego punktu?

2. Data: 2003-11-05 20:45:39

Temat: Re: Punkt apteczny
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy technik farmaceutyczny może od razu po szkole otworzyc punkt apteczny
i byc
> jego kierownikiem?

nie; musi mieć ileś tam lat stażu.

3. Data: 2003-11-05 21:01:19

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy technik farmaceutyczny może od razu po szkole otworzyc punkt apteczny
i byc
> jego kierownikiem?Jakie są koszty otwarcia takiego punktu?

Obawiam sie, ze technik farmacji (nie mgr) nie moze zostac _kierownikiem_
apteki. Ale byc moze nie jestem na biezaco.

Anka

4. Data: 2003-11-05 21:02:55

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam sie, ze technik farmacji (nie mgr) nie moze zostac _kierownikiem_
> apteki.

technik kierownikiem apteki nie może być, punkt apteczny to co innego

5. Data: 2003-11-05 21:07:02

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Obawiam sie, ze technik farmacji (nie mgr) nie moze zostac _kierownikiem_
> apteki. Ale byc moze nie jestem na biezaco.

Nie doczytalam - co do pkt. aptecznego - technik farmacji powinien miec
odbyty 3-letni staz w aptece ogolnodostepnej. Co do apteki - jw.;
kierownikiem moze byc wylacznie mgr farmacji.

Z pozdrowieniami,
Anka

6. Data: 2003-11-05 21:08:26

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> apteczny
>
> technik kierownikiem apteki nie może być, punkt apteczny to co innego

Jak wyzej. Nie doczytalam i wydawalo mi sie, ze pytanie bylo zwiazane z
apteka nie pkt. aptecznym.

Anka

7. Data: 2003-11-05 23:10:22

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3-letni staz

chyba 2-letni...

8. Data: 2003-11-06 14:38:14

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba 2-letni...

pięcioletni!
o ile ma być kierownikiem punktu aptecznego.

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 21 września 2001 r.
w sprawie obrotu detalicznego środkami farmaceutycznymi i materiałami
medycznymi poza aptekami.

(...) Prowadzącym punkt apteczny, o którym mowa w § 1 pkt 3, jest
farmaceuta, a także technik farmaceutyczny posiadający co najmniej 5-letni
staż pracy w aptece ogólnodostępnej, a wydającym środki i materiały również
technik farmaceutyczny, który był zatrudniony w aptece ogólnodostępnej przez
okres co najmniej 2 lat w wymiarze 42 godzin tygodniowo.

9. Data: 2003-11-06 18:31:21

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez
> okres co najmniej 2 lat w wymiarze 42 godzin tygodniowo.

No widzisz - jednak 5 letni... nieźle... ;-)

pzdr

10. Data: 2003-11-11 09:14:17

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

L&N lab wrote:

> No widzisz - jednak 5 letni... nieźle... ;-)

jakikolwiek dlugi by nie byl to uwazam ze i tak wasza izba sie _nie
spisala_ - w dobie trudnosci ze znalzieniem pracy przez farmaceutów
pozwalaja otwierac apteki (tak, bo roznica pomiedzy tymi dwoma rzeczami jest
dla pacjenta znikoma) technikom. to podcinanie galezi na ktorej siedzicie.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

Niezgodności recepturowe