Pycha a pokora

261. Data: 2015-05-07 03:15:26

Temat: Re: Pycha a pokora
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 03:13, Ikselka pisze:
> Ba, biologicznie nawet utożsamiam. Nie ma co się wywyższać ponad zwierzęta
> tylko po to, żeby forsować sztuczne i paranoiczne modele rozrodcze.

Model proponowany przez Kosciól to "sztuczne i paranoiczne modele
rozrodcze." ?

> Jak to? - potrafi kochać matkę, żonę i córkę jednocześnie :->

Ale jako żonę tylko tę jedną jedyną!

262. Data: 2015-05-07 03:15:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 May 2015 02:43:00 +0200, zdumiony napisał(a):

> No właśnie a nie jedyny słuszny model

Od modelowania był Kto Inny 3-]
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

263. Data: 2015-05-07 03:17:12

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 03:15, gazebo pisze:
> bo tak zaczales z JKM to myslalem, ze o nia ci chodzi

Bo cały wątek jest temu poświęcony:
pierwszy post w wątku to:
"Największym grzechem jest pycha, największą cnotą jest pokora.
A tymczasem świat ceni pychę a pogardza pokorą.
Za nic nie będę głosował na politykę przenikniętego pychą. "

264. Data: 2015-05-07 03:19:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 May 2015 02:50:51 +0200, gazebo napisał(a):

> a troche gwaltu lapia z genow czy z otoczenia?

Jedna została zdobyta - widocznie inni też swoim dzieciom przekazali, co i
jak.
Druga póki co skutecznie odpiera ataki słabeuszy - jej rycerz na koniu
jeszcze gdzieś daleko.

265. Data: 2015-05-07 03:21:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 May 2015 03:06:18 +0200, zdumiony napisał(a):

> Przecież na Dudę, i wcale nie słucha Radia Maryja, a poglądy ma jak
> Radio Maryja

No istny cut, panie CUT!

266. Data: 2015-05-07 03:22:55

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 03:21, Ikselka pisze:

> No istny cut, panie CUT!

Skąd bierzesz swoje poglądy? Jak sądzę Gazety Wyborczej też nie czytasz.
Może Nasz Dziennik, Uważam Rze?

267. Data: 2015-05-07 03:24:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 May 2015 03:10:16 +0200, gazebo napisał(a):

> tloczki nie maja takiej budowy, wez sie w koncu przemoz i po prostu
> przyjrzyj, i porownaj chociazby do tloczka w strzykawce

Przepraszam, ae prosze nie ubliżać kobiecej... od sztywnej strzykawki :->
Chyba że spotykasz same takie sztywne, nieelastyczne p... przypadki
333333-]

> rozumiem, ze twoja teoria o naturalnym braku wielu panow u jednej pani
> padla jak kawka :)

Absolutnie nie, idź z jakimś zootechnikiem pogadaj, ja o czwartej nad ranem
wykładów nie robię.

> ciesze sie, ze doszlismy w koncu do wspolnego wniosku, harem z jedna
> pania i wieloma panami ma jak najbardziej uzasadnianie

Nie widzę tu wielu panów przy tej pani.

268. Data: 2015-05-07 03:27:13

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 03:19, Ikselka pisze:

> Jedna została zdobyta - widocznie inni też swoim dzieciom przekazali, co i
> jak.
> Druga póki co skutecznie odpiera ataki słabeuszy - jej rycerz na koniu
> jeszcze gdzieś daleko.

fakt, bylbym zapomnial, ze jak kobieta mowi nie oznacza to tak

--
gazebo

269. Data: 2015-05-07 03:27:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 May 2015 03:15:26 +0200, zdumiony napisał(a):

> Model proponowany przez Kosciól to "sztuczne i paranoiczne modele
> rozrodcze." ?

Odkąd to Kościół forsuje związek kobiety z wieloma mężczyznami?

> Ale jako żonę tylko tę jedną jedyną!

Spytaj muzułmanina, ja tam nie wiem :->

270. Data: 2015-05-07 03:27:42

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 03:24, Ikselka pisze:

> Nie widzę tu wielu panów przy tej pani.

Iksel, a oglądałaś dziś w Trwam "Rozmowy Niedokończone" z Kaczyńskim?

Paradoksy kultury współczesnej
Braun mówi o Iranie
Druga tura - Duda-Kukiz?
Dziadostwo