Pyroliza

1. Data: 2004-11-19 09:13:06

Temat: Re: Pyroliza
Od: "artly" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
news:cnk85o$jh5$1@druid.ceti.pl...

> Użytkownik "artly"

> no to teraz zabiles mi klina:-(
> a jesli to nie jest ta pyroliza tylko inne - to czemu laska z ich
> infolinii
> serwisowej twierdzila ze jest a do tego - jesli to wklady katalityczne to
> jak je wymienic? razem z calym piekrnikiem? bo nie wiedze inne
> mozliwosci -
> wlasnie ja ogladalam od srodka:-)

Wkłady katalityczne to takie dwa elementy miedzy blachami a scianą
piekarnika odrazu widac jak są. A pyrolizy Amica na 99% nie oferuje. Zresztą
do pyrolizy powinien być specjalny program.
A co do infolini to mam o niej jak najgorsze zdanie, po jednej rozmowie
odrazu rozwili moje dylematy amica czy AEG:) i kupiłem wszystko z AEG.
Ponieważ pani z infolini skwitowała mnie ze jak sie cos nie podoba to niech
nie kupuję.

> ja sie na gotowaniu nie znam - na motoryzacji ok
> to jak juz jestemy przy tej amice - co z nia zrobic? bo na razie nie mam w
> planach wymiany kuchni:-) moze za rok dwa - a sprzet ktory mam - nabylam
> razem z kuchnia i nawet nie wiem co to za model

a co do czyszczenia to ci może odpowiem za jakies 3 tygodnie jak będe cyścił
piekarnik wrozametu, który sprzedałem razem z mieszkaniem. :)

Pozdrawiam
Artur

1. Data: 2004-11-19 09:17:33

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artly"

> [...]
> odrazu rozwili moje dylematy amica czy AEG:) i kupiłem wszystko z AEG.
> Ponieważ pani z infolini skwitowała mnie ze jak sie cos nie podoba to
ja bym tez nie miala watpliwosci
od kiedy kupilam kuchnie:-) razem z lokum mysle o jakims miele albo smegu -
ale na razie b yly inne wydatki - a wole np lepszy motocykl niz lepszy
piekarnik:-p

> a co do czyszczenia to ci może odpowiem za jakies 3 tygodnie jak będe
cyścił
> piekarnik wrozametu, który sprzedałem razem z mieszkaniem. :)

to prosze o info:-) moze go jakos umyje zeby jeszcze przez jakis czas
"wygladal":-)

1. Data: 2004-11-19 12:11:40

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Może masz jakiś prosty model, bez wkładów katalitycznych.

Gosia

1. Data: 2004-11-19 20:12:45

Od: "Brunon" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Amika nie ma w ofercie pyrolizy tylko wkłady katalityczne, różnica polega
> natym, że wkłady trzeba co jakiś czas wymieniac natomiast pyroliza działa
> przy tem 500 stopni celsjusza.>

Co za porównianie... hehehehe ...
no bo grzalki w czajniku trzeba wymieniac a woda gotuje sie w 100 stopniach
:))

B.

1. Data: 2004-11-20 07:27:28

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia"

> Może masz jakiś prosty model, bez wkładów katalitycznych.

no i?

mam zmienic piekarnik? to wiem:-)

a jakbm byla biedna i nie byloby mnie stac to co? a do tego to raczej jakis
drozszy byl - tylko czy cena idzie z jakoscia w amice? mam watpliwosci:-)

1. Data: 2004-11-22 06:30:22

Od: "artly" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brunon" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co za porównianie... hehehehe ...
> no bo grzalki w czajniku trzeba wymieniac a woda gotuje sie w 100
> stopniach
> :))

No dobra mały skrót myślowy :))
Teraz opiszę to dokładnie, mam nadzieję:)
Dopalanie katalityczne = specjalne wkłady, na których tłuszcz zostaje
dopalony w temp. normalnego użytkowania piekarnika, z czasem trzeba wymienić
wkłady.

Pyroliza = nie ma żadnych dodatkowych wkładów, a jedynie program, który
rozgrzewa piekarnik do ok. 500 stopni co powoduje wypalenie tłuszczu i po
takim zabiegu podobno wystarczy tylko wymieść spalony popiół z piekarnika.

Teraz dobrze to wyjaśniłem?
Pozdrawiam
Artur

1. Data: 2004-11-22 10:08:12

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ania wrote:

> no i?

No i używaj tego co masz, a nie doszukuj się nie wiadomo czego.

> mam zmienic piekarnik? to wiem:-)

Jeśli uznajesz, że ten co masz Ci nie odpowiada lub masz dużo kasy to
zmieniaj.

> a jakbm byla biedna i nie byloby mnie stac to co?

To powinnaś cieszyć się tym co masz, a nie marudzić.

> a do tego to raczej jakis
> drozszy byl - tylko czy cena idzie z jakoscia w amice? mam watpliwosci:-)

Na pewno droższe modele mają różne bajery np. termoobig, sonda itd. Czy
te bajery mają znaczący wpływ na jakość upieczonych potraw- nie wiem.

Gosia

1. Data: 2004-11-22 10:36:29

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <

> No i używaj tego co masz, a nie doszukuj się nie wiadomo czego.
generalnie nie lubie uzywac czegos co jest upaprane i wyglada obrzydliwie -
jestem estetka - i jakos nie moge sie zmusic zeby wlozyc teraz jedzenie,
ktore pozniej bede wkladac do swojej buzi - do tak paskudnie wygladajacego
piekarnika...

coz sa rozni ludzie i maja rozne upodobania

> Jeśli uznajesz, że ten co masz Ci nie odpowiada lub masz dużo kasy to
> zmieniaj.
napisalam - ze nie - NIE ODPOWIADA!
mi tam moga nieodpowiadac buty albo samochody - kuchenka czy piekarnik ma
tylko dzialac i dac sie wyczyscic tak zebym nie czula do tego obrzydzenia

> Na pewno droższe modele mają różne bajery np. termoobig, sonda itd. Czy
> te bajery mają znaczący wpływ na jakość upieczonych potraw- nie wiem.

ale ten piekarnik ma te "bajery" tylko czy o tym byla mowa?
NIE - byla mowa o zwyklej czynnosci - czyszczenie zapaskudzonego piekranika
(przez np pieczenie kurczaka)

ps
jezu - czy newsy to naprawde jest miejsce do wylewania swoich frustracji?
nie lepiej zebys wziela sobie goraca kapiel i od raz by ci sie lepiej
zrobilo:-)))))

1. Data: 2004-11-22 16:02:14

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> jezu - czy newsy to naprawde jest miejsce do wylewania swoich frustracji?
> nie lepiej zebys wziela sobie goraca kapiel i od raz by ci sie lepiej
> zrobilo:-)))))

Wiesz na czym polega problem? Chodzi o to, że Ty najzwyklejsze zdanie
"może masz jakiś prosty model, bez wkładów katalitycznych" odbierasz
jako atakowanie Ciebie. A to tylko próba znalezienia rozwiązania problemu
> minal prawie rok i nie wypala sie,
> jesli to wklady katalityczne to jak je wymienic? razem z calym
piekrnikiem? bo nie wiedze inne mozliwosci - wlasnie ja ogladalam od
srodka".

A jeśli chodzi o dobry nastrój to mi go nie brakuje, szczególnie gdy
czytam jak TY WYLEWASZ SWOJE FRUSTRACJE:
"... nie lubie...obrzydliwie...jestem estetka - i jakos nie moge sie
zmusic ...paskudnie wygladajacego...piekarnika...czula do tego
obrzydzenia...

Gosia

1. Data: 2004-11-22 19:05:24

Od: "Brunon" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz dobrze to wyjaśniłem?
> Pozdrawiam
> Artur

No teraz to co innego :)), ale chyba takie podejscie wiaze sie ze specjalnym
wykonaniem
piekarnika .. gdyz musi on wytrzymac 500 stopni a przy okazji nie spalic
wszystkiego wokol ..

Pozdroofki
B.

Okap BOSH DKE645H - poszukuje szczesliwych (i nie tylko) uzytkownikow
ariston czy bosh - pomozcie bo sie rozejdziemy ;-)))
FachowiecTapeta natryskowa/slask/
Jak dogadac sie ze Spoldzielnia Mieszkaniowa
Oświetlenie halogenowe - czy przewód wytrzyma