Pyszne naleśniki z lodami

1. Data: 2002-03-06 14:19:53

Temat: Pyszne naleśniki z lodami
Od: "Łukasz Grabiński" <l...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem nowy na tej liście, więc spróbuję się wkupić deserkiem ;-)
Jest to duńska specjalność - palce lizać, a proste w przygotowaniu

Ciasto na naleśniki - zwykłe
1l lodów waniliowych (ew. inne, ale najlepiej takie)
0,25l śmietanki 30%
słoiczek nutelli lub własny sos czekoladowy/toffi

Lody wyciągamy na 0,5-1h z zamrażarki, po czym miksujemy ze śmietanką, aż
uzyskamy jednolitą konsystencję.
Przygotowujemy naleśniki, masę lodową wkładamy do zamrażarki na 0,5h przed
podaniem.

Smarujemy naleśniczka nutellą, polewamy lodami i smacznego!
Polecam!!!

Łukasz Grabiński
l...@s...com.pl

1. Data: 2002-03-06 19:07:43

Temat: Re: Pyszne naleśniki z lodami
Od: " Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Grabiński" <l...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:a658b0$fb6$1@h1.uw.edu.pl...

> Smarujemy naleśniczka nutellą, polewamy lodami i smacznego!
> Polecam!!!
Na pewno sa fantastyczne, tylko ten milion kalorii!!!

1. Data: 2002-03-07 06:49:50

Od: "Łukasz Grabiński" <l...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aleksandra" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Łukasz Grabiński" <l...@s...com.pl> napisał w
> wiadomości news:a658b0$fb6$1@h1.uw.edu.pl...

> Na pewno sa fantastyczne, tylko ten milion kalorii!!!

Nie jest tak źle - po jednym naleśniczku jesteś naprawdę "najedzona"
(sprawdzone na dziewczynie z apetytem :-)
A poza tym to w końcu można sobie czasami zaszaleć

Pozdrawiam i życzę smacznego ;-)

P.S. Zapomniałem dodać, o zawinięciu przed polaniu lodami, ale to chyba
oczywiste...

KFC
CD sałatka z czerwoną fasolką
OT zupelny - Marcowe migdaly