Pytania

1. Data: 2000-07-20 21:06:52

Temat: Re: Pytania
Od: Pawel Lipka <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:

Hello...heh....jaka prawie zbieznosc nazwisk;)

> Tak, a skad to wiesz? Jestes wszystkimi i masz o tym pojecie jak jest w
> innych przypadkach? Przeciez nie jestes kobieta, nie mozesz wiedziec jak to
> jest w moi przypadku.

A Ty pewnie uwazasz sie za dojrzala?
Sama mowisz,ze dopiero zdalas do liceum.....15-17 lat to taki slynny
wiek, titanic,leo dicaprio,jim morrison...
mowi Ci to cos;))?
Ja mam juz 21 lat:)...dawno dawno temu tez myslalem,ze jestem
dojrzaly,dorosly...hmm...z roku na rok jest co raz lepiej,ale
mysle,ze moze to jeszcze nie to;)

Pozdrawiam,
Pawel
http://pawellipka.npl.pl

1. Data: 2000-07-20 21:47:24

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

:leh: wrote:
[..]
> A kto zwraca ? O co w tym chodzi ?

Ach to Ochman robi nam usilnie reklamę.

Co do TP SA to wejdź na eterię i tam sobie przeczytaj
jeśli oczywiście łączysz się przez modem i ich numer 0202122.
Jeśli nie, to Ciebie nie dotyczy.

pozdrawiam
Arek

--
Najciekawsze miejsce w Sieci?
Sprawdź: http://www.eteria.net

1. Data: 2000-07-20 21:54:45

Temat: Odp: Pytania
Od: "Laik" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek <a...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cVId5.26474$p...@n...tpnet.pl...
> Czyli dorosli maja prawo dyskryminowac niepelnoletnich za to, ze sa
> niedojrzali? [...] Niedojze byli malpami to i jeszcze wrednymi.

Teraz tak pomyslalem i to mi troche przypomnialo wstep w RMF-ie przed
czytaniem "Romea i ...". Cos tam bylo - tylko milosc nam pozostaje.
Dobrze, ze zauwazasz problemy wspolczesnego swiata. Miejmy nadzieje, ze
Ty wychowasz swoje dzieci w milosci. Zycze tego Tobie i sobie, i
wszystkim, ktorzy o tym mysla.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2000-07-20 22:17:35

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:
> A jesli mimo wszystko nie jestesmy w stanie nad tym uczuciem zapanowac?
> Jesli nawet w czasie snu nie przestajemy cierpiec z powodu tesknoty?

Jak się wymęczysz podczas pracy to i sen będziesz miała dobry :)
No i intensywnie coś robiąc nie masz czasu na myślenie o tęskonocie.

> Ha, ha, czlowieku, no cos Ty? :-) Z paluszkiem to nic nie pomaga. Czyz nie

Sprawdzałaś??

> ma czegos bardziej wspanialego od bliskosci obu osob, cialo przy cialu i te

No i owszem, ale na bezrybiu i rak ryba... ;))

[..]
> jego uczuc, zbyt krotko sie znamy i nie obdarzylam go jeszcze calkowitym
[..]
> Twojej rady. Tylko tak sie zastanawiam gdzie mamy to zrobic... On mieszka z
> rodzicami, tak samo jak ja (nic dziwnego skoro jestem niepelnoletnia). Ale
> napewno bedzie kiedys wolna chata :-).

Tylko czy na pewno wtedy będziesz miała Ty i on TEN nastrój o jakim pisałaś?

Polecałbym raczej wspólny wyjazd na wakacje, a co najmniej na łono natury
gdzieś gdzie rosną dosc wysokie trawy a ludzie nie przeszkadzają.

> Co w tym smiesznego? Sorry, ale nie zrozumialam zartu.

Zabawne jest to, że po pocałunkach i pustych deklaracjach chciałabyś by
osądzać czy ktoś Cię kocha naprawdę czy nie.
To wychodzi "w praniu" czyli zwykle wtedy gdy pojawiają się problemy,
bieda itp. Wtedy bardzo szybko weryfikują się miłości i przyjaźnie.

> Racja, np. Ty ha, ha :-)). Zartuje.

No i właśnie tak trzymać!

> Moze i racja :-). Powiedz mi tylko dlaczego tak sadzisz.

Piszesz emocjonalne listy pełne sprzecznych deklaracji,
oczekiwań, miotasz się z jednej skrajności w drugą i wyglądają
one jak prowokacje i podpuchy.
Dlatego trudno nie uznać, że nie jesteś dziwna.

> Czyli dorosli maja prawo dyskryminowac niepelnoletnich za to, ze sa
[..]
> Niedojze byli malpami to i jeszcze wrednymi.

Masz rację, że wiele złych zachowań jest wynikiem takich a nie innych
przykładów ze strony rodziców i innych dorosłych i że jest to problem
ciągnący się przez pokolenia.
Ale nie masz racji gloryfikując dzieci - one dopiero muszą się nauczyć
i doświadczyć co jest złe a co dobre.

A jeśli masz świadomość ciągnięcia się nawyków przez pokolenia to dlaczego
sama im się poddajesz zamiast się od nich uwolnić ??

> Tak, a skad to wiesz? Jestes wszystkimi i masz o tym pojecie jak jest w
> innych przypadkach? Przeciez nie jestes kobieta, nie mozesz wiedziec jak to
> jest w moi przypadku.

Gdzieś w tym wieku człowiek przestaje dojrzewać - staje się więc dojrzały fizycznie.
Zaczyna także mieć kontakt z dziećmi - albo swoimi, albo rówieśników - i dostrzegać
inne relacje poza dotychczasową, że jest pępkiem wszechświata.
Nabiera do niego dystansu, a świadomość, że samemu można stać sie rodzicem
otwiera oczy na wiele spraw.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-07-21 05:58:57

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

:leh: napisał(a) w wiadomości: ...

>A ja cie *_SPLOK*_uje i juz cie nie widze. ha, ha !

A bylo tak od razu ;-), w kazdym razie od kilkunastu godzin mam juz inna
rozrywke.

Moncia

1. Data: 2000-07-21 07:11:55

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

G I napisał(a) w wiadomości:

[...]Mimo to nie poddawaj sie. Bog stworzyl Cie taka, wiec mial pewnie w tym
jakis cel.

Wedlug goralskiego przyslowia "jakiego mnie Boze stwozyles, takiego mnie
mos",

1. Data: 2000-07-21 11:46:44

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hello...heh....jaka prawie zbieznosc nazwisk;)

Kiedys mialam sasiadow o takim nazwisku jak Ty. Moj wujek jak przysylal do
nas kartki albo listy, to zawsze pisal zly adres, a podpisywal, ze to do
panstwa Lipkow i listonosz zawsze nie wiedzial do kogo to :-). To tak samo
jak my dostawalismy czesto cos co mialo przyjsc do tamtych jelopow. Ech,
glupia sprawa. Ja w ogole wywodze sie z lip, moja stara byla Lipska, a stary
Lipek. Ciezka sprawa...

> [...]
> Ja mam juz 21 lat:)...dawno dawno temu tez myslalem,ze jestem
> dojrzaly,dorosly...hmm...z roku na rok jest co raz lepiej,ale

To fakt, bylam w kinie na Titanicu, ale gorszego badziewia nie widzialam. A
ten Di Caprio to ma taka kaprawa morde, ze patrzec sie na niego nie mozna.
Straszny brzydal, to tylko moje kolezanki tak sie podniecaja jak widza tego
jelopa. Ja wole o wiele bardziej mojego faceta :-). Ja wcale nie uwazam sie
za osobe dorosla, tylko za kogos kto juz nie jest dziewczynka, bo do
calkowitej dojrzalosci to jeszcze mi troche brakuje. Moja stara mowila, ze
ona spowazniala w wieku 19 lat, ale ja zupelnie inaczej zachowuje sie niz na
bedac w moim wieku, jestem powazniejsza i bardziej odpowiedzialna. Tak
stwierdzila moja staruszka. Mysle, ze za pare lat zmadrzeje i ludzie beda
mogli smialo o mnie stwierdzic, ze jestem juz dojrzala.

1. Data: 2000-07-21 12:05:06

Od: "Joan" <j...@z...wsp.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze za pare lat zmadrzeje i ludzie beda
> mogli smialo o mnie stwierdzic, ze jestem juz dojrzala.
Oby nastapilo to jak najszybciej (zanim zdazysz nas pozabijac).
> Pozdrawiam
Ja rowniez
JOan

1. Data: 2000-07-21 15:09:32

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze za pare lat zmadrzeje i ludzie beda
> Oby nastapilo to jak najszybciej (zanim zdazysz nas pozabijac).

Dzisiaj z mojej strony nic Wam nie grozi, bo odechcialo mi sie zabijac.
Ania

1. Data: 2000-07-21 17:32:22

Od: "A" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?

Nie.

Pozdrawiam:
Krzysiek
j...@t...pl
http://jasiewicz.topnet.pl

hmmm
Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Re: jeszcze o nienawiści
Re: Co robic?
Re: homoseksualizm