Re: jeszcze o nienawiści

1. Data: 2000-07-20 15:13:16

Temat: Re: jeszcze o nienawiści
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek <a...@p...com> napisał / wrote:

> [...]
nieletnich.

temat?
wyraznie

> Nie szukam zainteresowania. Nie bede juz tyle pisala o
sobie. Przepraszam,
> ze tak sie wkurzylas. A tak w ogole to co mnie niby
bawi?
> Pozdrawiam
> Ania
A kogo to obchodzi? Znowu piszesz o sobie. Dorastasz, to
chyba dlatego. Nie wiedze innego wytłumaczenia. Nie
gniewaj się, ale bredzisz jak potłuczona. Kaska

Zapisz się! IV Spotkanie Przyjaciół Wirtualnej Polski w Sopocie
<http://spotkanie.wp.pl/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-21 17:32:23

Temat: Odp: jeszcze o nienawiści
Od: "A" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A kogo to obchodzi? Znowu piszesz o sobie. Dorastasz, to
>chyba dlatego. Nie wiedze innego wytłumaczenia. Nie
>gniewaj się, ale bredzisz jak potłuczona. Kaska

Jeśli dwoje ludzi nie może się dogadać, jest to zawsze wina mądrzejszego.

pozdrawiam:
Krzysiek
j...@t...pl
http://jasiewicz.topnet.pl

1. Data: 2000-07-23 20:33:56

Od: "bocian78" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałeś to czy sam wymyśliłes? Jeśli wymyslileś to gratuluję i zgadzam
sie z tym. Jest to jednak dość tudne być mądrzejszym w niektótrych
(wielu )sytuacjach.
Użytkownik A <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:HO%d5.30786$p...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-07-26 22:09:57

Od: "swaper" <s...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bocian78 <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:UEIe5.36259$p...@n...tpnet.pl...
"Jest to jednak dość tudne być mądrzejszym w niektótrych
> (wielu )sytuacjach."

Wlasnie ...
Slusznie zauwazono,
mozna byc bystry i madry
ale w pewnych sytuacjach bezradny.
To sie nazywa duza wiedza mala praktyka ;-)

Pytania
hmmm
Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Re: jeszcze o nienawiści
Re: Co robic?