Pytania

1. Data: 2000-07-21 18:12:16

Temat: Re: Pytania
Od: "mychewa" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości:
<7fEd5.25532$pD2.523252@news.tpnet.pl>...
1. Czy jest jakis sposob na tesknote? Co zrobic aby nad tym uczuciem
zapanowac?

Nie pamować, tesknic, ale nie skupiać sie nad tym uczuciem... spraw, by było
ono źródłem Twojej kreatywności, anie zatruwało Ci życie, czy zabierało chęć
na nie... po prostu zaprzyjaźnij się z nim... jeśli tesknisz, to znaczy, że
wspominasz cos sobie drogiego... czyżby miłość.. jak tak.. to kochaj
mocniej.. będziesz też mocniej tesknić.. ale miłość może wyprzedzić
tesknote... i tak jesteś zawsze wygrana w takiej walce...

2. Jak opanowac wielka chec seksu?

To zależy.. przenieś chęć na współożycie na jakieś praktyczne zajęcie... to
może być sposób... chyba że bardziej oczywisty - uległość...

3. Jak powiedziec facetowi, ze sie chce z nim to robic? Czy wypada?

Najlepiej prosto i zrozumiale... "chcę sie z Tobą kochać", albo "pragnę
Cię"... brak inwencji? to sie nie decyduj na seks...

4. Skad wiadomo, ze ktos nas naprawde kocha? Czy to, ze ktos o tym mowi i
sie z nami caluje to wystarczajacy dowod?

To sie powinno czuć i słyszec w jego ustach... dowodu nie żądaj.. nie ma
niczego na świecie co Ci to udowodni.. dowody są nie potrzebne, trzeba to
odczuwać...w gestach, głosie, zachowaniu... jeśli jest szacunek, podziw,
troska... i miłość tam sie kryje... ale pewnosć możesz mieć gdy poczujesz..
tego sie nie opisuje, po prostu się kocha...

5. Co robic w chwilach, kiedy czlowiek sie czuje gorszy?

znaleźć dziedzinę w której jest sie dobrym... a przede wszystkim dążyć do
tego, by nie czuć sie tak.. jeśli czujesz sie gorszy w czymś, podejmij
staranie by stać ulepszyć sytuację... jeśli jest to jakaś dziedzina życia,
ktorej nie znasz byądź nie potrafisz sie w niej poruszac, to naucz się
tego.. staniesz sie dla siebie kimś lepszym, ale dla swojego otoczenia
bardziej wartosciową osobą... na tym polega praca nad sobą, by nie czuć sie
gorszym, trzeba siebie ulepszać...

6. Co trzeba robic, zeby sie dobrze uczyc bez posiadania umiejetnosci
koncentrowania sie? Co zrobic gdy nauka do tego stopnia zanudza, ze czlowiek
zasypia?

Zamienić ja w zabawę...
Bez zdolności koncentracji chyba nie da sie nauczyc czegokolwiek... ucząć
sie budujesz mosty skojarzeniowe w mózgu.. zapisujesz informacje a
utrwalajac wiedze, powielasz skojarzenia... jesli potrzfisz z jednym tematem
skojarzyć kilka innych, bardziej tobie przystępnych, milszych, bardziej
intaereujących, to znajdź powiazanie... np.masz jakiś wzór z matmy do
wykucia na pamięć, a nie potrafisz zapamietywac liczb (jak ja)... ułóż z nim
wierszyk, albo skojarz sobie z numerem telefonu czymś, czy rytmem wybijanym
palcami... może z obrazkiem - czasami są rózne dziwne symbole wywołujące
rózne skojarzenia... mozna sie tez uczyć przy muzyce. Wtedy nucac melodie
przypomina sie tresć... metod na uczenie jest wiele, ale Ty musisz wynaleźc
swoją... kazdfy ma indywidualne predyspozycje.. każdy jest inny i inaczej
funkcjonuje...ale mechanizm uczenia ise mamy taki sam... Poczytaj sobie o
budowie mózgu o sposobach na zapamięytycwanie czy uczenie się... Zapytanie o
ten problem na grupę dysuksyjną, jest pójściem na łatwiznę... nie szukasz,
tylko czekasz na gotowe odpowiedzi... to lenistwo i wygodnictwo...
poszukaj... satysfakcja z samodzielnego rozwiązania problemu bedzie większa
niż ktoś by zrobił to za ciebie...

7. Po czym poznac, ze czlowiek jest jakis dziwny?

Każdy jest dziwny... jeśli chodzi o jakąś patolofie to patrzy się na
anormalne zachowanie, na iność odbiegajacą od norm... zbyt ogólne pytanie...

8. Czy ja jestem dziwna?

Jesteś wygodnicka, albo sobie robisz żarty... albo nie masz co robić i
sprawdzasz ludzi na tej grupie, bo to zabawne co można odpuiswac na zadane
pytanie... pytać jest łatwo - spróbuj odpowiadać... to wymaga większego
wysiłku... ale zadajesz czasami interesujące pytania...

9. Dlaczego ocenia sie ludzi po tym ile maja lat?

Bo tomiernik doświadczenia, stereotyp. Ma pokrycie w rzeczywistosci, fakt,
ale nie zawsze...

..z tego samego powodu, co fakt, iż osoby w wieku dojrzewania uważaja siebie
za doświadczone i swoje racje za sluszne...

... by stworzyć kanon zachowań i pewnien standard... by było łatwiej... by
budowac autorytet dorosłego...

10. Ile trzeba miec lat aby byc dojrzalym?

Trzeba być człowiekiem który rozsądnie pracuje nad soba, ma szerokie
horyzonty i ciągle poszukuje czegoś nowego... nie byc ograniczonym jedynie
przez własny kanon wartosci... nie ma przedziału wiekowego madrosci
życiowej...

11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?

Jeśli za dorosłą uznac 19 latkę... nie wiem, nie często tu bywam, tak sobie
tylko czytuję...

EWA

1. Data: 2000-07-22 17:48:41

Od: "vasqez" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisała:
>Ja w ogole wywodze sie z lip, moja stara byla Lipska, a stary
>Lipek. Ciezka sprawa...

To jak Kiepscy. Kiep i Kiepek ...
hehe
sory ale niewyrobilem
pozdro
sqn

1. Data: 2000-07-26 06:16:43

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@p...com> writes:

> Witajcie jelopy!!!
> Przepraszam, ze sie tyle uzalam nad soba. Widze, ze mnie sie tu uwaza za
> osobe niedojrzala, wiec taka bede. Jak zachce odejsc to odejde i nie bede

Oj tak, niedojrzala. I bezmyslna. Zaczynajac bowiem od "jelopy" nie
spodziewaj sie, ze dostaniesz jakiekolwiek sensowne odpowiedzi na
swoje pytania.

No chyba, ze ci w ogole na odpowiedziach nie zalezy.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-27 10:05:33

Temat: Odp: Pytania
Od: "ZEFIROS" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze za pare lat zmadrzeje i ludzie beda
> Oby nastapilo to jak najszybciej (zanim zdazysz nas pozabijac).
> Ja rowniez
> JOan

NIE WYSYŁAJCIE POSTÓW Z DOMU - ONA MA ZNAJOMOŚCI W MINISTERSTWIE ŁĄCZNOŚCI I
WSZYSTKICH WAS SZYBKO ZNAJDZIE :))))) a wtedy pozabija (ale przedtem facetów
zgwałci) I nie wierzcie , że się jej odechciało - to tylko dla zmylenia
przeciwnika ;)))

Pozdrówka
Zefiros

1. Data: 2000-07-27 11:16:55

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
facetów
> zgwałci) I nie wierzcie , że się jej odechciało - to tylko dla zmylenia

Buhahaha co za brednie? :-) E, nie bede ukrywala, rozgryzles moje niecne
plany i za kare Ciebie pierwszego zgwalce :-).

> Pozdrówka
> Zefiros

Ania

hmmm
Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Re: jeszcze o nienawiści
Re: Co robic?
Re: homoseksualizm