Pytania dotyczase cukrzycy rozpoznanej jako typ II

następny post »
From: "Kuba" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Pytania dotyczase cukrzycy rozpoznanej jako typ II
Date: Sun, 7 Apr 2002 09:22:35 +0200

Witam szanownych grupowiczow, kieruje pytania dotyczace (jak w temacie)
cukrzycy typ II.

Jestem mezyczyzna, 60 lat, waga ok. 78kg. Bronie sie przed braniem tabletek,
chce wyleczyc sie dieta i akupresura. Doprowadzilem do tego, ze na czczo
poziom cukru nie przekracza 120. Czy mozna taki stan zaakceptowac, czy
lepiej zaczac brac tabletki?

Czy poziom cukru 200 mierzony 1,5 godz. po jedzeniu bardzo obfitym wystepuje
tez u zdrowego czlowieka (bez cukrzycy)? Czy mierzyc cukier 1,5godziny poo
jedzeniu, czy 2 godziny po jedzeniu, jaki czas po jest bardziej miarodajny.

Jeszcze pytanie znajomej - kobieta, 47 lat, waga 55kg. Lekarz stwierdzil
cukrzyce II typu. Przepisal tabletki. Leczy sie dieta i akupresura. Po
miesiacu leczenia poziom cukru spada mi na czczo np. 60-70. Na kontrolnej
wizycie u lekarza stwierdzono niedocukrzenie. Lekarz powiedzial, ze to
dobrze i przepisal mi kolejna porcje tabletek na miesiac. Czy moze
zaryzykowac i sprobowac nie brac tabletek??

dziekuje i pozdrawiam
Kuba