Pytanie

1. Data: 2003-02-21 13:27:06

Temat: Pytanie
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry mam na imię Małgośka.
Mam do was pytanie czy osoba niepełnosprawna ruchowo (paraplegia)
może liczyć na dofinansowanie z PEFRON na zakóp komputera
Z góry dziękuję za odpowiedź

2. Data: 2003-02-21 22:39:40

Temat: Re: Pytanie
Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dnia pewnego na wiadomość, m...@p...onet.pl napisał(a):
> Dzień dobry mam na imię Małgośka.
> Mam do was pytanie czy osoba niepełnosprawna ruchowo (paraplegia)
> może liczyć na dofinansowanie z PEFRON na zakóp komputera
> Z góry dziękuję za odpowiedź

Tak

--
Pozdrawiam Sławek
s...@r...mm.pl

3. Data: 2003-02-22 12:42:23

Od: "Radzio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem niedawno Sławek napisał(a):

> Witam, dnia pewnego na wiadomość, m...@p...onet.pl
>

> Tak

Podejrzewam, że Małgośka oczekiwała obszerniejszej odpowiedzi, więc uchyl
rąbka tajemnicy i podziel się ze Wszystkimi swoją wiedzą na temat
dofinansowań;)

Pozdrawiam,
Radzio

--
e-mail: a...@w...pl
my site: http://www.adamia.prv.pl

4. Data: 2003-02-22 14:00:14

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dnia pewnego na wiadomość, Radzio napisał(a):

> Podejrzewam, że Małgośka oczekiwała obszerniejszej odpowiedzi, więc uchyl
> rąbka tajemnicy i podziel się ze Wszystkimi swoją wiedzą na temat
> dofinansowań;)

No pytala sie czny moze uzyskac wiec odpowiedzialem:)
Ale do sprawy : W roku 2002 zakup komputera przez ON przy pomocy PFRON
byl mozliwy w programie usuwania barier w komunikowaniu sie oraz w
progamie celowym student. W zasadxzie oba te programy chetniej
umozliwiaja kase na rozbudowe zestawu ale zakup tez jest mozliwy. Tak
bylo w 2002 r jak bedzie w tym roku to jeszcze nic nie wiem poniewaz z
tego co gminna wiesc niesie beda duze zmiany w realizacji programow
celowych. Cos konstruktywnego bede wiedzial koncem marca.
Taka posiadam wiedze (jak mawia prezes tvp) na dzien dzisiejszy.

--
Pozdrawiam Sławek
s...@r...mm.pl

5. Data: 2003-02-23 09:32:20

Od: "Radzio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> celowych. Cos konstruktywnego bede wiedzial koncem marca.
> Taka posiadam wiedze (jak mawia prezes tvp) na dzien dzisiejszy.

I teraz wszystko wiem;))

Pozdrawiam,
Radzio

6. Data: 2003-02-23 09:46:24

Od: "Sylwi@" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Radzio wrote:
> [...]
[...]
> I teraz wszystko wiem;))

No powiedzmy - nie wszystko ..... ale trochę więcej ;-)

--
Do usłyszenia - > Sylwia < - x...@p...fm
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,

parkowanie
Samochody do kupienia
akumulatory do wózka elektrycznego
(none)