Pytanie - co posadzić na piachu?

następny post »
Data: 2001-08-21 15:52:56
Temat: Pytanie - co posadzić na piachu?
Od: <j...@l...com.pl>

Mam działkę kompletnie dziką, częściowo zalesioną, ziemia piaszczysta. Bywam na
niej kilka razy w roku (na razie). Zbliża się jesień, wiem, że to dobry moment
na sadzenie drzew i krzewów - JAKIE? Muszę czymś zasłonić siatkę (czyli gęste),
poza tym trzeba by coś tam posadzić. Na razie rosną dęby, brzozy i sosny. Co
jeszcze wytrzyma piach i brak opieki?
Z góry dziękuję za porady (na grupę lub na priva).
Jana