Pytanie do Optymalnych

11. Data: 2005-02-03 16:42:18

Temat: Re: Pytanie do Optymalnych
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał > >
> Daenikena
>
> a do tej pory to gdzie je trzymałes??

Tu Janek rzeczywiście błysnął.

12. Data: 2005-02-04 08:38:51

Temat: Aha...
Od: " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znane Wam sa jeszcze jakies inne "odkrycia" Wybrańca bogów d/s Diety?

Ja znam to:

372

http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Najwieks
zy_Czlowieku_na_Ziemi/
najwiekszy_czlowieku_na_ziemi.html

Sa jeszcze jakies tego typu odloty? Chetnie bym poczytal :-)))

13. Data: 2005-02-09 20:13:32

Od: " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> aruś - przeczytałem wszystkie za i przeciw które nic nowego nie wnoszą
> a zagadki zostają i nowych przybywa.
> pytanie zostaje dlaczego niektóre w różnych kulturach się przewijają i nie
> maja do dziś naukowego rozwiązania czy wyjaśnienia.

Wszystkie za i przeciw - tyle to nawet zawodowy historyk by nie byl w stanie
przeczytac. Przeczytaj sobie "Wzorce kultuty" z Kippina to bedziesz
wiedzial 100x tyle co teraz wiesz i 100x mniej niz zawodowiec.

14. Data: 2005-03-03 20:31:44

Od: " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Up

A tak na marginesie, to dlaczego UFOle ktore wg The Choosen One`a przywlokly
ten reaktor do starozytnego Egiptu, nie znalazly czegos lepszego? Przeciez
sa lepsze zrodla energii. Pewnie The Choosen One o tym nie wie ;>
I dlaczego ten reaktor byl olbrzymi? Przeciez moze byc mniejszy niz samochod.

15. Data: 2005-03-06 10:06:23

Temat: Kolejne objawienia i proroctwa
Od: " are" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

""wycinek z Dziennika Zachodniego - odcinek nr enty Tłustego Zycia
autor: jan kwaśniewski

&#8221;..bezbłedna przepowiednia autorów Biblii dla Egiptu: " Pobłądzi Egipt w
każdej
sprawie, tako jako błądzi pijany."
Egipt błądzi w każdej sprawie od ponad 2300 lat i nadal jeszcze błądzić musi.
Nasz naród z tych samych powodów, od kilkuset lat błądzi w każdej swojej
sprawie, tak jako błądzi pijany. &#8222; ""

Za: pl.soc.wegetarianizm

16. Data: 2005-03-06 11:23:31

Temat: Re: Kolejne objawienia i proroctwa
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nasz naród z tych samych powodów, od kilkuset lat błądzi w każdej
> swojej sprawie, tak jako błądzi pijany. &#8222; ""

NTG. Idź z tym na pl.soc.religia

Krystyna

17. Data: 2005-03-06 12:41:17

Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora